703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Ny gammel cykel, igen... Ny gammel cykel, igen...

I bliver da snart trætte af mig, men alligevel... Det er jo svært når man er den eneste i omgangskredsen der kører mc.

Nu har jeg efterhånden fået prøvet mig nogle cykler til priser hvor jeg kan være med...
Meget tilfældigt løber jeg så ind i en der ikke er sat til salg enddnu, en GSXF 600 fra '98 med 44000 km på bagen.
Ja, det der jo ikke en ny sag. Men mekanisk velholdt, årlige eftersyn, nyt kædekit, klodser, dæk osv.
Jeg har i dette forum ofte læst, at man skal passe på knastakslerne, men var det ikke ved årgang 98 de blev ændret???
De 44000 er vel ikke alamerende, hvis cyklen er passet?

Jeg har forsøgt at finde noget om denne cykel og årgang, da jeg selvfølgelig er i tvivl om pris osv, men den er godt nok sød at køre... Ikke en vild racer, men den virker pålidelig. Nogen med et bud på sådan en sag???

Ja, så skal jeg jo bare have prissat min egen, de svinger da godt nok meget når jeg kigger i dba, men det finder jeg vel ud af *s*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny gammel cykel, igen...
  • #1   23. maj 2006 Mht pris på gsx'eren vil jeg gerne komme med et uforbeholdent gæt på omkring de 48-50K hvis det er hos en privat... Lidt mere hvis det er hos en forhandler...

Er det helt ved siden af?

Knasterne ved jeg ikke noget om...

Mon ikke du skulle kunne få omkring 42-43K for din gamle hvis den er pæn og velholdt...

/Jan

• #2   23. maj 2006 Den pris du skal betale lyder da ikke vanvittig, Teknisk er det jo en robust maskine. De almindelige sliddele er opdaterede, men måske skulle du få den kompressionstestet.

Kan du ellers lide den, handler det vel ikke så meget om, hvorvidt du giver 3 K for meget eller lidt for den smiley

• #3   23. maj 2006 Knud J>> Jeg har ikke skrevet nogen pris, kun km smiley

• #4   23. maj 2006
    Vil også skyde på at du kan få omkring de 40 for din maskine ved privathandel. Men vil tro at den GSX'F vil ligge ca. 50-60.000kr da det burde være den nye model F/L? (med 'flueøjne' i kåben).

Mener også at have hørt at de har haft lidt probs med knasterne, men den var primært på de gamle modeller -så tror ikke at du har noget være bange for, 44.000km er ikke slemt for sådan en sportstouring cykel, slet ikke hvis den er passet med service osv.

• #5   23. maj 2006 Hvis jeg kigger på dba.dk ville jeg nok nærmere sige en pris omkring de 60K for en GSX-600F.
    Mht. til de 44.000 km, tror jeg skam ikke det er noget problem. Min 750´er har lige rundet de 40.000km og jeg har ingen problemer med den.

• #6   23. maj 2006 Jamen, jamen... Jeg skal vist have ny cykel så...
    Jeg synes også jeg har luret priserne til omkring de 50-60 k i dba. Så jeg har uden tvivl fået et godt tilbud smiley

Ronny>> Jep, det er den nye model, med "flueøjen" fedt udtryk.

Wee... nu skal vi have solskin... nå nej. Skal jo lige have solgt min nuværende først...

• #7   23. maj 2006 Hej Kristina!

Jeg har selv haft en GSXF fra 1998, godt nok i 750ccm, men de ligner jo hinanden... Da jeg solgte cyklen havde den kørt 57000 km! Mange vil finde det alarmerende, men cyklen kørte som en drøm, havde absolut intet olieforbrug! Så 44000 km, der er den jo dårligt kørt til... smiley

Rune

• #8   23. maj 2006 Undskyld - Undskyld - og så igen

Jeg læste dumt, og så de sidstnævnte 44000 som pris smiley

• #9   23. maj 2006 KnudJ>> det er helt ok smiley Men det var nu heller ikke fordi jeg regnede i 3k mere eller mindre, mere for at finde et prisleje der var rimeligt...

• #10   23. maj 2006 Til: Rune [København] .

Må man spørge, hvad du fik for din GSX750F ´er?

til Kristina.... sorry jeg lige låner din tråd smiley

• #11   23. maj 2006 Jan J>> Den jeg har kigget på er den nye med flueøje.
    Du må gerne høre den gode mand hvad hans sag skal koste, 20.000km er jo ikke ret meget så det frister.
    Men det gør det andet tilbud jeg har nu også...

• #12   23. maj 2006 Yep yep, Kristina -du må bare have smidt Gs'en til salg i en fart og så se at få nappet den GSX'F.. Det er den god og pålidelig bike med ok kræfter. Som Rune skriver ovenfor havde hans gået de 57.000km -og den gik ganske godt uden nogle mislyde.
    Bare vær opmærksom på at GSXF'en vejer ca 30kg mere end din egen -kan være lidt sværere at tumle..

• #13   23. maj 2006 Er det frækt at bede om at låne cyklen med ned til min mekaniker???

• #15   23. maj 2006 Ronny>> Jeg har skam prøvet den og en del andre med, du har ret, der er forskel, men det kan jeg vist godt klare smiley

• #16   23. maj 2006 Min 1998 GSX600F (nye med "flueøjne") er sat til salg (både her og på dba)... Den har kørt 41000 km, og jeg har sat den til salg billigere end alle de andre jeg kunne finde, da jeg gerne skal bruge pengene, og så køber ny senere...

Den står til 61000,-
    Ikke en uretfærdig pris, hvis du spørger mig..

• #17   23. maj 2006 AP>> Jeg har set din smukke sag og den svarer jo ret godt til den jeg har kig på i km og årgang, så er din rød, det er jo et plus smiley

Kommentér på:
Ny gammel cykel, igen...

Annonce