458 visninger
|
Oprettet:
Sort udstødning... {{forumTopicSubject}}
På enhver GS sidder der jo den klassiske sorte (læs: kedelige, støjsvage osv) udstødning. Jeg har dog (for at holde rusten nede/væk) efterhånden slidt den sorte maling af nogle steder, og ville høre hvad man kan give det, som giver det den rigtige farve igen. Har læst et eller andet sted det kaldes et solatherm-behandlet forrør, men kan ikke rigitgt finde noget om det på google...
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 271
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 463
Jeg har netop givet mine forrør den helt store tur, slebet dem helt ned til metallet og så givet dem en varmefast grunder og så varmefast klarlak. Kostede mig en kasse øl da det var en kammerat der malede for mig, men det ser nu noget bedre ud end de gamle. Mine er så bare malet grå da det passer til min cykels "farvesammensætning" (se billeder på profil)
Ovnmalingen vi brugte er garanteret ved konstant brug ved 600 grader celcius og derover. Kan varmt anbefales
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 611
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 106
Jeg vil helt klart anbefale dig at slibe det ned, og derefter affedte det, da du ellers bare maler oven på gammelt rust og skidt, og resultatet bliver afskalinger og rust i løbet af kort tid.
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 611
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 106
Sort udstødning...