Hjælp, papirer efter syn. Hjælp, papirer efter syn.
Hej. Sagen er den, at jeg formentlig har fået solgt min mc i dag og den nye ejer kommer og henter den på søndag.
Jeg sidder så lige og kigger dens papirer igennem for at se om alt er der.
Jeg kommer så til at kigge på synsanmeldelsen, som jeg fik for 2 uger siden, hvor den blev synet i mit navn.
Jeg ser så, at der på forsiden står, at efter syn skal blanketten indleveres til et skattecenter, hvilket jeg ikke har fået gjort.
Er det noget han kan gøre når han alligevel skal besøge skat i forbindelse med omregistreringen eller er det noget jeg skal gøre inden han kan omregistrere?
Jeg troede egentlig, at synshallen indrapporterede et eller andet sted, at den var blevet synet.
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe en forvirret ung mand
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.853
Da en normal MC ikke er omfattet af periodesyn skal anmeldelsesblanketten sammen med reg.attesten afleves på motorkontoret for at den nye godkendelsesdato kan blive på ført den nye reg.att.
Hvis den ikke er udfyld med CPRnr. navn adr. og underskrift, så kan køberen bare udfylde med sit navn og omregistrerer på den blanket som blev stemplet til synet.
Hvis den er udfyldt med dine personoplysninger som den også skal være iht. bestemmelserne så er blanketten stadig dok. for at den er synet og godkendt. Så skal bøberen bare udfylde en blanket mere i hans eget navn og aflv. sammen med. Men det er meget vigtig at han så gør opmærksom på at det er ham som skal være ejer og den anden kun er dok. for synet, ellers bliver den bare reg. i dit navn igen, er sket den del gange når dy bytter rundt på papirerne.
Han skal så også lige huske at have et udfylkdt forsikringsbevis med på motorkontoret.
maj 2009
LOL
maj 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 56
maj 2009
Hjælp, papirer efter syn.