2.646 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Køb af Danco oil.. Hvor? Køb af Danco oil.. Hvor?

Hej ja som overskriften siger..
Jeg har hørt meget godt om deres produkter, og kan se på deres hjemmeside at de har nogle få forhandlere rundt omkring. Jeg undrer mig lidt over hvis der virkelig ikke er en webside hvor man kan købe deres olie?? nogen der ved mere end mig på området?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Danco oil.. Hvor?
  • #1   14. sep 2011 http://www.danco-oil.dk/?pid=62

• #2   14. sep 2011 her var der vist lidt....

(link fjernet)

• #3   14. sep 2011 Ah kanon! tak.

• #4   14. sep 2011 : )

• #5   14. sep 2011 Jeg har brugt RVS olie produkterne en del, med god erfaring. Har øget kompressionen 2 bar på min tidl mc med det. Men jeg ved at Danco-oil, skulle have noget i samme stil bare til at hælde i brændstoffet. Det skulle så både smøre og rense, blandt andet ventiler osv..

• #6   14. sep 2011 hmm.. det virker sgu meget godt ser det ud til.. tror da lige jeg vil overveje kraftigt om det er noget der skal prøves af.

• #7   15. sep 2011 Øster Gesten Special mener jeg ligger med en video inde på youtube, Dancooil..............

• #8   15. sep 2011 tja jeg tror sq ikke en skid på deres test, hvis det virklig var så effektivt, så havde alle de større olie producenter været lukket for længst, pga deres "elendige" produkter.

• #9   15. sep 2011 Det virker faktisk fantastisk. efter behandling med rvs olien kommer dit gear skifte som bonus også til at gå som en varm kniv i smør. det med kompressionen har jeg selv testet. hvis man med sine egne øjne ser et mirakel... har jeg tilbøjelighed til at tro på det.

• #10   15. sep 2011 tja man kan så sige hvis det forhøjer kompressionen, så må det jo enten være noget tykt stads, eller også lægger det en belægning... og hvad sker der så med ens olie kanaler ?

• #11   15. sep 2011 Der kommer ikke en belægning i hele motoren. Der opstår kun en belægning hvor friktion og høj varme opstår. Herefter mindskes tolerancerne.. dermed også friktionen og til sidst opbygning af yderligere belægning.

• #12   15. sep 2011 http://www.weboil.dk/group.asp?group=2

• #13   15. sep 2011 Folk har lov at tvivle!
    Kender en der sælger den type produkter, og han tager gerne ud i forsamlinger og der står jo altid en "kloge-Åge", han bliver så brugt som testperson, med hans bil eller mc, ud og køre og kommer så tilbage 20 min senere og konstaterer at den kører bedre, larmer mindre, startvillighed og forbrug kommer først senere!
    Selv har jeg brugt en del Swedol, og har ikke haft andet end gode oplevelser med det.
    Prøv evt at tage en kompressionstest og så hæld midlet i og tag en ny test efter en uges kørsel.

• #14   15. sep 2011 Tja hvis ens kompression er lav, så er det en reperation det kræver, ikke en udskiftning til fanzy olier.

• #15   15. sep 2011 Find en dårlig motor og prøv det af!
    Kan kun sige til tvivlere at de bør prøve det af, værksteder bruger også kemi, fordi det virker, ellers ville deres kunder jo smutte.
    Men Swedol kan såvidt jeg ved ikke bruges på mc pga koblingen, der jo som regel bruger den samme olie, undtaget er dem med tørkobling.
    Tvivlere bliver kun overbevist ved selv at prøve, eller få rådet fra en de stoler 100% på.
    Jeg kender en der renoverer motorer, han siger også der skal bores op og nye stempler, men undrer sig også når kunder siger bilen er blevet i orden med kemi. Det er jo ikke godt for hans forretning.

• #16   16. sep 2011 tja hvis man rent går ud fra kompressionen, så kan man vel godt sige den er blevet "iorden" men tager du delene ud, vasker dem af også måler dem, så er de jo stadig defekte, jeg ser det som en lappe løsning, i hvert fald når i argumentere sådan for produktet.
    om det smører så godt som folk siger... pas, i min verden giver det ikke mening at et lille "ukendt" firma, kan producere olie der er så meget bedre, end hvad store firmaer med flere milliarder kan præstere.

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 1 Svar: 5
    #17   16. sep 2011 Hej
    Jeg hedder Søren Siggaard, og er indehaver af Industri Kemi ApS, som gennem snart 8 år har importeret og solgt RVS produkterne i DK.
    Jeg viser lige et link til en artikel i Veteranposten, hvor man vist roligt kan sige, at der var valuta for pengene:
    www.rvs-tec.dk/documents/00020.pdf

• #18   16. sep 2011 Morten du kender sikkert en der kører i en skodbil der ryger helt vildt eller noget i den stil. Prøv at ofre 350,- eller 180 på Swedol, og se hvilken virkning det har. Alternativt skil hele maskineriet ad og få det renoveret for 10-15 kilo.
    Selvfølgelig må der ikke være decideret bankelyde fra plejllejer osv, så er det renovering vi snakker om.
    Havde en kollega der hældte Swedol i en Opel Kadett 1.6 der havde kørt 15.000 og det gav ham en tystere motor, samt 1 km mere pr liter, på en tur fra Åbenrå til Kolding ca 200 gange om året, mest motorvej.
    I min læretid som maskinarbejder var der en kollega der drejede en dyr aksel under mål, der kom 2 gutter og lavede den tykkere, udelukkende med kemi, det var først i 80erne og kostede 5-10 kilo.
    Det er ok at være skeptisk, er jeg selv, men måle instrumenter og fakta som mindre olieforbrug, bedre start, bedre motorgang kan jeg ikke bortforklare.

• #19   16. sep 2011 Søren: Hvorfor sætter man ikke de produkter ned i pris, så sælger man flere enheder og reklameeffekten er så også væsentlig højere, flere vil snakke om det? Mersalget vil gi sig selv og fortjenesten vil blive større qua den større mængde der bliver solgt.

• John K
    John K Tilmeldt:
    feb 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #20   27. feb 2018 knudsen-bilpleje.dk

• #21   27. feb 2018 Jeg tror at OP har fundet en løsning og skiftet sin olie for længst (eller det håber jeg da)...

Kommentér på:
Køb af Danco oil.. Hvor?

Annonce