1.579 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bortkommet registrerings attest Bortkommet registrerings attest

Jeg er flyttet i sommers,og har i den forbindelse mistet min org. registreringsattest til min MC...
MCén er hentet i Tyskland ,MEN HAR DANSK reg attest,da den i sin tid er blevet eksporteret ud af landet...NU er mit spørgsmål,om man kan få en ny..??,og i så fald hvorhenne..?? jeg har kvittering fra tyskland på købet.
MVH en noget nedtrygt sindsstemnings fuckhoved

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bortkommet registrerings attest
  • #1   23. sep 2011 Hvis cykel er eksporteret og afgift er refunderet, så tvivler jeg meget på, at den har en dansk registreringsattest.
    Men ellers kan du på Skats hjemmeside finde en blanket som du udfylder og du vil så kunne ansøge om en ny. Det koster 50,-

• #2   23. sep 2011 (link fjernet)

• #3   23. sep 2011 hvis den har været reg i dit navn ,koster det 50 kr , hvis ikke er det satme bøvlet

• #4   23. sep 2011 som jeg læser det.. er det en dans mc der er Export til tyskland, og kørt der.. så er den blevet importeret til dk igen... den er nu uden dansk afgift, men du har et kopi af den gamle danske reg, men ingen af den tyske , det er den der er væk , hvis det er rigtig forstået, så skal du kontakte sælger i tyskland og lade ham søge en ny.. det er det letteste ..

mvh

Kommentér på:
Bortkommet registrerings attest

Annonce