7.893 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bortkommet Registreringsattest Bortkommet Registreringsattest

Jeg har i juleferien købt en gammel Honda cb 450 årg. 1996 sælger lovede mig at han ville fremskaffe Registrerings attest den har stået stille i nok 10 år den har kørt i kbh. og der er 2 ejer på efter at den har været indregistreret . og jeg var så godtroende at betale hele beløbet for mcén. men nu er jeg blevet nervøs og tror ikke at han finder den til mig. jeg har en slutsædel uden stelnr på. jeg har undersøgt hos politiet at den ikke er stjålet. Hvad skal jeg gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bortkommet Registreringsattest
  • #1   29. jan 2008 Det er en org.1969..

• #3   29. jan 2008 hej Flemming du udfylder den her blanket (link fjernet) og sender den ind til skat

• #4   29. jan 2008 Ja hvis ikke den er stjålet, tager du bare slutseddel med på motorkontoret og får en ny..... GL&HF

• #5   29. jan 2008 Han skriver jo der ik er en registrering att. og der ingen stell, nr er på kvitt!!!!

• #7   30. jan 2008 det er desværre rigtigt at du skal have en underskrift fra den sidste registrerede ejer, min kammerat købte en gl gs 450 for et latterligt lavt beløb, hvor han også lovede at sende registreringsattesten, den var jo sjovt nok forsvundet, efter et stykke tid begyndte vi at undersøge mulighederne, og vi fik at vide, skaf registreringsattesten eller en underskrift fra den sidste der har haft mc'en på plader......eller smid cyklen væk (deres ord) ham min kammerat havde købt cyklen af havde jo selfølgelig ikke haft den på numre i hans navn og kunne ikke huske hvem han havde købt den af....vi gik ham dog lidt på klingen og tilsidst fandt han faktisk registreringsattesten og vi fik den gamle dame på numre igen smiley

• #8   23. feb 2008 Så fik jeg registreings atesten på min Honda, jeg gik op til TOLD og fortalte som det var at jeg havde købt en MC med kvitering på, jeg betalte 50 kr og 14 dage efter lå den i postkassen

• #9   23. feb 2008 Yup..... Man skal ikke gøre det sværre end det er ;-P T'lykke med den.... Vi ses der ude.....

Kommentér på:
Bortkommet Registreringsattest

Annonce