1.001 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Dejligt med fokus på økonomi...endelig :) Dejligt med fokus på økonomi...endelig :)
Ihvertfald hvad angår Honda...Så må vi se om de kan holde hvad de lover:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/September/sep2611-hondas-new-700cc-naked-how-good-is-it-going-to-be/
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 765 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.845
Det lyder fedt hvis de store begynder at tænke benzinøkonomisk...Det er jo åndssvagt at noget der vejer en brøkdel af en bil, ikke kan køre mere end 18-20 km/l
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
Jeg tror ikke jeg er den eneste som ville overveje det hvis altså ny-prisen er fornuftig nok.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 765 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.845
Nej en CBF600 størrelses maskine, med en parralleltwin, der vægter moment, dét lyder godt. Plus de skriver at tændingen er forskudt så den får en god lyd mm. Hvis de så bare kan lave gearet så det minder lidt om VW's DSG, så lyder det rigtig godt. Plus de nævner en offroader med samme motor. Hvorfor de ikke banker den op på klassens 800cc forstår jeg så ikke helt.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 32 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.797
Hvorfor ikke lave en yamatom ion 6 f.
T
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 392
1. Den skal stadig have en masse Hk (bare tænk på BMW biler, kører rigtig langt pr liter og har stor ydelse)
2. Motoren skal gå korrekt. Syntes tit man læser eller hører om bl.a. suzuki hvor folk vil have powercommander fordi de syntes at den i mellemområdet og høje "hakker" /hoster lidt i det, fordi det virker til den får for lidt benzin (og nej, det er ikke en suzuki/honda diskution)
3. Lidt det samme som punkt 1. unødigt forbrug. Hvis en cykel ved 60-80-100-120km/t jævn fart kan have et lavt forbrug, hvorfor så ikke gøre det? Du får jo ikke mere ud af at have skævt blandingsforhold. Når du så kører 200km/t, nåe ja, så er det nok umuligt at lave en cykel der går 25km/l
4. Diesel?
Har selv en suzuki burgman (sofa med hjul) som vejer 210-220kg. Der er masser af plads og den har kun sølle 34hk. Den kunne vel være velegnet som pendlercykel i diesel, for vægten er jo ligegyldig her. Måske det er for dyrt at lave, men måske noget af meromkostningen kunne betales af meget længere pr liter
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
har hørt udsagn om at nogle har kørt op mod 30km/l på en xtz 660 (Tenere) og BMW´s F800 er opgivet til 29.4 km/l med en konstant fart på 90km,i know lab test men stadig meget selv om vi trækker 20-30% fra i realitetssans.
Så jeg er pænt spændt på hvad Honda har at byde på med af nye ideer.
Dejligt med fokus på økonomi...endelig :)