1.001 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Dejligt med fokus på økonomi...endelig :) Dejligt med fokus på økonomi...endelig :)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dejligt med fokus på økonomi...endelig :)
  • #1   26. sep 2011 Så skal prisen også bare være lav nok. DN-01 gør mange nysgerrige, men ingen vil betale for den.

  • #2   26. sep 2011 Nu kører dn-1 jo også med den relativt gamle motorkonstruktion.
    Det lyder fedt hvis de store begynder at tænke benzinøkonomisk...Det er jo åndssvagt at noget der vejer en brøkdel af en bil, ikke kan køre mere end 18-20 km/l


  • #3   26. sep 2011 Hvis de lavede en Mc der kørte de ca. 30 km/L eller mere så ville jeg da kræftigt overveje den da det meste af min kørsel er pendler kørsel.

    Jeg tror ikke jeg er den eneste som ville overveje det hvis altså ny-prisen er fornuftig nok.


  • #4   26. sep 2011 Jeg kunne så se mange grunde til at DN-01 ikke blev nogen succes. Og brændstoføkonomien er ikke en af dem!

  • #5   26. sep 2011 Nej dn-1 er jo også grim oveni hatten smiley Og motoren er vel i bund og grund den gamle fra africa twin'en med lidt flere kubik.
    Nej en CBF600 størrelses maskine, med en parralleltwin, der vægter moment, dét lyder godt. Plus de skriver at tændingen er forskudt så den får en god lyd mm. Hvis de så bare kan lave gearet så det minder lidt om VW's DSG, så lyder det rigtig godt. Plus de nævner en offroader med samme motor. Hvorfor de ikke banker den op på klassens 800cc forstår jeg så ikke helt.


  • #6   26. sep 2011 Så et program om en atom ubåd, den har 4 nævefulde atom ting, og den har sejlet i 50 år uden opfyldning.
    Hvorfor ikke lave en yamatom ion 6 f.
    T


  • #7   28. sep 2011 Syntes det er rigtig godt, der er dog en masse ting man IKKE må glemme.

    1. Den skal stadig have en masse Hk (bare tænk på BMW biler, kører rigtig langt pr liter og har stor ydelse)

    2. Motoren skal gå korrekt. Syntes tit man læser eller hører om bl.a. suzuki hvor folk vil have powercommander fordi de syntes at den i mellemområdet og høje "hakker" /hoster lidt i det, fordi det virker til den får for lidt benzin (og nej, det er ikke en suzuki/honda diskution) smiley

    3. Lidt det samme som punkt 1. unødigt forbrug. Hvis en cykel ved 60-80-100-120km/t jævn fart kan have et lavt forbrug, hvorfor så ikke gøre det? Du får jo ikke mere ud af at have skævt blandingsforhold. Når du så kører 200km/t, nåe ja, så er det nok umuligt at lave en cykel der går 25km/l

    4. Diesel?

    Har selv en suzuki burgman (sofa med hjul) som vejer 210-220kg. Der er masser af plads og den har kun sølle 34hk. Den kunne vel være velegnet som pendlercykel i diesel, for vægten er jo ligegyldig her. Måske det er for dyrt at lave, men måske noget af meromkostningen kunne betales af meget længere pr liter


  • #8   28. sep 2011 Der findes jo allerede MC´r i dag som kører relativt langt per liter.
    har hørt udsagn om at nogle har kørt op mod 30km/l på en xtz 660 (Tenere) og BMW´s F800 er opgivet til 29.4 km/l med en konstant fart på 90km,i know lab test men stadig meget selv om vi trækker 20-30% fra i realitetssans.

    Så jeg er pænt spændt på hvad Honda har at byde på med af nye ideer.


Kommentér på:
Dejligt med fokus på økonomi...endelig :)

Annonce