1.024 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Handsker + Hjelm, størrelse?? Handsker + Hjelm, størrelse??
Hej MC Galleri. Skal have mig en hjelm og et par handsker men er lidt i tvivl med størrelsen, og da der købes over nettet kan jeg ikke rigtig prøve det inden købet.
Da jeg gik i gym (4 mdr siden) brugte jeg 58.5 som min studenterhuestørrelse, så er i tvivl om jeg skal have en medium eller large hjelm. Vil gerne have plads til ear plugs (in-ear høretelefoner).
Handskerne siger "størrelses guiden" medium, men er det til at stole på?
Nogle der har et par fif?
0 synes godt om
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 27 Svar: 371
Der er også forskel på størrelserne fra de forskellige hjelm mærker. Så dem må du ned og prøve i butikkerne. Om du så vil gå hjem og købe den over nettet bagefter, er op til dig.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.954
Siden er det blevet til ca. 10 forskellige motorcykler samt måske 25 forskellige hjelme. Har trods de 58 cm. I studenter hue haft hjelme i alt fra medium til ekstra large - så størrelsen kan man slet ikke regne med fra model til model og fabrikat til fabrikat.
Størrelsen er ikke det eneste der er vigtigt, pasformen skal også være god. Nogen fabrikater er goe' til grød hoveder andre til runde og tredie til lange hoveder.
Så ud og prøv og mærk hvad der skal være - man skal være svine heldig for at købe noget online der bare sidder i skabet.
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.683
Handskerne bestiller jeg i medium, og sender tilbage hvis de skal være large.
Hjelm derimod, vil jeg prøve at finde i butikken, så jeg er sikker på størrelse
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 5 Svar: 44
Her i Aarhus ligger der en mc udstrys butik ved siden har harley davidsen, de har nogle gode tilbud.
Handsker + Hjelm, størrelse??