3.227 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Egen mc med til USA? Egen mc med til USA?

Hej

Jeg er ved at planlægge ferie i USA til sommer.
Jeg vil have min egen HD med , jeg fik at vide at det ville koste 16.000,- med fly inclusive mig selv , men nu har jeg glemt navnet på firmaet som yder denne service.

Kan nogen hjælpe? , bemærk leje af mc i USA er udelukket , det skal være min egen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Egen mc med til USA?
  • #1   19. okt 2011 Er altså pisse nysgerrig på, hvorfor det skal være din egen mc..

mvh

• #2   19. okt 2011 Busa.

Fordi jeg vil mene at det giver turen en ekstra god oplevelse, at køre på den mc man kender og elsker smiley
    Samt møde folk som bygger om , og vise hinandens Hd'er.

Desuden vil det blive meget dyrt at leje en HD i en længere periode derovre.

Mvh Jan

• #4   19. okt 2011 Jeg syntes 16kilo for transport lyder rigtig billig, det kunne vi ikke engang få det til i 2003.
    Forsikring er ikke det største problem, men vær 100 % sikker på din HD's identitet osv. da manger HD'er er stjålet i USA og så solgt videre til Europa, blot spørg HD-klub Kolding, de fik 10 cykler tilbageholdt af politi'et derovre i 6 måneder, kostede dem vist en halv mil. at få frigivet, bla.andet for transport, opbevaring og bøde.
    Men prøv da at kontakte HD klub Kolding, de har lavet en del ture på egen HD over there.

• #5   19. okt 2011 Jan Kjær.

Tak for dit indlæg.
    Jeg er helt sikker på min Harley's identitet.

Mvh Jan

• #6   19. okt 2011 tak for info... og ja det må være lidt mere specielt på sin egen mc..

god tur..

mvh

• #7   19. okt 2011 fedt selvfølgelig skal det være på din egen ! hvilken af dem ? hvis man må være så fri ?

• #8   19. okt 2011 Michael.

Det bliver Sporsteren , da WLC'eren er under ombygning.

Mvh Jan

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #9   19. okt 2011 ....og hvad var info'en så om det firma flybillet/mc-transport ??

• #10   19. okt 2011 Heyy Jan Fin plan du har der skulle du finde den transpotør vil jeg MEGET gerne ha tlf nr på den ......... Jeg er lige kommet hjem fra US hvor vi også havde vores egne cykler med. Dem skiber vi over i container til en pris af ca 8-9000 pr stk Denne gang havde vi 13 stk med og sidste gang havde vi 17 stk med. Oveni den pris gir vi 1% af værdien på cyklen i transport forsikring. Så din pris lyder ekstrem billig !!!!!!!! Mht til ansvars forsikring af cyklen i US er det ingen problem Jeg kan gi dig en forbindelse til det.

• #11   19. okt 2011 Michael R.

Rigtig godt input smiley
    Jeg afventer svar fra ham som anbefalede transportfirmaet , han har selv boet i USA nogle år.
    Michael , planlægger I en tur til sommer?
    Mht. ansvarsforsikring er jeg da interesseret.

Har du positive erfaringer med at køre USA tyndt?

Mvh Jan

• #12   20. okt 2011 Tidligere har http://biketravel.de arrangeret transport for fører og mc fx fra Hamburg, men pt viser de kun til/fra Vancouver. Måske er toldbesværet ved indrejse i USA blevet for stort? – der er sikkert andre bureauer derude.

• #13   20. okt 2011 Heyy Jan .. Vil ikk kalde mig erfaren men bestemt positiv mht ture i US :-)) Har været på to ture derovre 1. tur i 09 5 uger 6 stater knap 9000 km
    Og er lige kommet hjem sidste Lørdag fra 2. tur 4 uger 9 stater 5500 km.
    Og nej ikk tur før i 2013 igen og der fylder HD jo 110 år :-)) så mon ikk vi skal et smut omkring.

Kommentér på:
Egen mc med til USA?

Annonce