1.290 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hjælp, jeg har mistet... Hjælp, jeg har mistet...

lysen til at køre på min motorcykel. Det har stået på i en måneds tid. Jeg har en fin GSX 600 F som jeg sidste år elskede at drøne rundt på og i år siger den mig slet ingenting. Jeg har sat den til salg og håber jeg snart får den solgt da jeg går og drømmer om en GSXR 600. Har I oplevet at I fuldstændig mistede lysten til at køre på jeres motorcykel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, jeg har mistet...
  • #1   28. maj 2006 Ikke det bedste salgsargument, du har dér...

• #3   28. maj 2006 Nææ over hovedet ikke men jeg har prøvet at jeg blev forelsket i en anden maskine og så var den jeg havde ikke så sjov længere, så er der jo kun en ting at gøre og det er at købe den man er blevet vild med og så bliver det rigtigt sjov at køre igen smiley

• #4   28. maj 2006 Det er skam slet ikke fordi min cykel ikke flot og fed nok, jeg har bare miset lysten til at køre på den. Måske er det fordi jeg hele tiden drømmer om den anden. Jimmy har nok ret og det er også min plan at købe den anden, skal bare ha solgt den jeg har nu først.

• #5   28. maj 2006 Ja miste lysten når det regner så har man et problem, synes det regner 90% af tiden i øjeblikket smiley

Men kender godt det der når man falder for en anden mc, så bliver den gamle noget træls....

Tonny

• #6   28. maj 2006 Nej nej den behøver vi skam ikke. Måske jeg bare manglede en pep talk.

• #7   28. maj 2006 Jeg har mistet lysten til at bo i et land, hvor man betaler for tre mc'er, når man køber en, og når man så vil køre på den regner det, og pigerne har for meget tøj på, og panserne har fået sakse og og og.

Hvor ka' man købe de kiks Moto?
    smiley

Jan

• #9   28. maj 2006 Kender ikke til det, men har hørt det før.
    Jeg var så heldig at få min drømmecykel i første hug. En cykel jeg ALTID har drømt om siden jeg var ung knægt. Jeg havde flere plakater på vægen på værelset af den osv osv. I en alder af 29 fik jeg endelig "tid" til at tage kortet, og faldt så over Viffren jeg har nu, til fornuftig pris.
    Jeg er stadig "nyforelsket" efter 2 år, og glæder mig hver gang der er usdsigt til en køretur, og syns stadig det er noget af det fedeste jeg kan bruge min sparsomme tid på. Skal lige sige jeg også har andre interesser. Det er også kanon fedt at fiske laks i det norske ved en fossende elv, men total stilhed omkring sig, men det er en halt anden sag.

SOm nævnt kan det jo være det er fordi du har set dig lun på noget andet.
    Det er det samme med sex. Lysten kan godt forsvinde hvis man er kørt sur i forholdet, men lysten er der jo stadig hvis man finder noget andet at "køre i", hvis du forstår sårn lille en ;o))

• #10   28. maj 2006 Privat øknomien dør i hvert fald med en Duc, samt man bliver hjernevasket til at tro en metallisk klirren fra motoren er helt ok.

*Driller bare ;o) *

• #12   28. maj 2006 Jeg tror lysten kommer igen når der kommer sol! og pigerne smider tøjet!
    Så kan ti vilde heste ikke holde mig tilbage fra at cruise lidt rundt....
    Og så er det lige meget om du har duc eller Mz , bare den har 2 hjul !

• #14   28. maj 2006 Efter alt det bøvl mit ombygning har været, har jeg sq også mistet lysten lidt!
    Overvejer et skift en MILLE istedet for TL´eren smiley

• #16   28. maj 2006 ligner jeg en der har råd til den ægte vare smiley

• #17   28. maj 2006 jeg mister ikke lysten når det regner. Det er dejligt på sin egen måde

• #19   28. maj 2006 hekto> hold kæft hvor har du da egentligt altid høje tanker om din knallert! ;oD

• #20   28. maj 2006 hov, undskyld sproget, det så sgu lige hårdt nok ud det der!

• #21   28. maj 2006 "Nu er ungdom og intelligens to sjædne størrelser der næsten aldrig forekommer samtidig!"

Såså Hekto, hukommelse og alderdom er også to størrelser der ikke går i spænd, så jeg tror du husker forkert smiley

Kommentér på:
Hjælp, jeg har mistet...

Annonce