1.122 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tur til Afrika! Tur til Afrika!

Godaften til jer alle!

Er der nogen her på galleriet, som har prøvet at køre mc i/til afrika? Er der evt. nogen, som har erfaringer med bestigning af bjerget Kilimanjaro? Det håber jeg meget, og vil rigtig gerne trække på jeres erfaringer... Skriv her eller smid mig gerne en privat besked -

På forhånd tak!
Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur til Afrika!
  • #1   15. nov 2011 Prøv Tenere.dk her er folk der har også har kørt Afrika tyndt.

• #2   15. nov 2011 gå ind på http://www.tenere.dk/ der er en del derinde som har erfaring med langfart til afrika de kan helt sikkert hjælpe dig langt på vej med hvad deres erfaringer er.

• #3   15. nov 2011 Damn jeg må få noget mere bundtræk, Kænguro du slog mig lige med 22 sekunder.

• #4   15. nov 2011 Jeg har kørt gennem vest afrika på mc og øst og syd i bil -i alt 17 lande. Kilimanjaro har jeg kørt rundt om men ikke besteget da det er ret dyrt og jeg fik anbefalet Mt. Kenya i stedet. Det er Afrikas andet højeste bjerg og skulle, iflg. Dem som jeg talte med der havde besteget begge, være en større oplevelse og mere udfordrende.

Skriv hvis der er noget specifikt du er interesseret i at vide noget om.

/Marck

• #5   15. nov 2011 Jeg kender en der lige er kommet hjem fra Afrika, hun kørte dog ikke motorcykel men besteg også det næsthøjeste bjerg. Killimanjaro kræver 6 dage at bestige, hvorimod det andet kan klares på 3, og skulle være mere bjergtur. Vildt fede billeder hun havde taget, og så med udsigten over Killimanjaro!

• #6   16. nov 2011 http://motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=12374

• #7   16. nov 2011 Lyder som en hyggelig weekend... Go fornøjelse.. smiley

• #8   19. nov 2011 Jeg besteg Kilimanjaro i januar sidste år. Det er rigtigt at Mount Kenya er mere udfordrende rent teknisk, men Kilimanjaro kan skam også være udfordrende selv om det mere er en 4-6 dages trekkingtur. Man skal ikke undervurdere det lave iltindhold i luften når man er næsten 6 km oppe! Jeg indrømmer blankt at jeg var presset på det sidste stykke mod toppen. Og ja, jeg ved godt at Amin Jensen har besteget bjerget, men det var også stærkt gået.

Og så byder turen på start i regnskov, og slutning i sne/is landskab. Virkelig en flot tur som kan anbefales!!

Man kan ikke få lov til at bestige bjerget uden guide, og derfor koster det lidt, men set i lyset af de oplevelser man får er det nu ikke dyrt.
    Skriv hvis du har specifikke spørgsmål.

Kommentér på:
Tur til Afrika!

Annonce