{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Super magna
  • #1   11. dec 2011 alle dele fåes til Super Magna , vil ikke skrive noget om kvaliteten for der er intet at skrive om !

    den stammer fra Hondas fortid , og burde stå på museum blandt dinosauerne


  • #2   12. dec 2011 Hej Hans P.H.
    For det første fåes alle dele til Honda Super Magna, dog vil jeg lige undersøge om knasten er skiftet da det er en svaghed hos vf motoren. Og til dig Urbanviking så er det jo heldigvis ikke alle der har lidenskab for nyere bambusraketter.


  • #3   12. dec 2011 nææ , det var nu ikke lidenskaben der skaber problemerne ... de tidlige VF modeller og magnaerne er generelt bare ikke verdens bedste tekniske vidundere , men de er forgængere for VFRen og honda måtte ligesom tage sig alvorligt sammen i de sene 80ere


  • #4   12. dec 2011 Var det ikke kun de første årgange af VF 750 der havde problemer med olietryk og knasterne. En dyr omgang for Honda.
    Mange af dem fik jo lavet en konstruktiv ændring for at forbedre olietrykket til toppen.
    Men Hans P til VFR´s hjemmeside der kan du sikkert finde en masse svar også.


  • #8   12. dec 2011 Jeg mener bestemt at alle smøre/knast problemer hører til den gamle VF motor.
    Super manga blev lavet i 1987 og 88 og baserer sig på Honda VFR motor (som kom i 1986) bare med kæde til kanst i stedet for tandhjul. Den har ingen motor svagheder og kardan trækket sparer en masse grisseri smiley
    Det eneste minus jeg vil pege på, er at den kun har en skive foran.


Kommentér på:
Honda Super magna

Annonce