Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyrebælte..
  • #1   12. dec 2011 I en sikkerhedsmæssig forstand nok nærmest ingen - men for komfort er det okay, ingen eller mindre træk, varm om livet og ikke mindst ryg + de koster nærmest ingen ting fks. hos Louis, mest sådan en ting der ligger ved kassen man lige napper med for et par euro..

• #2   12. dec 2011 det sidder i mit rygskjold. så det er hver gang smiley

hvor nødvendigt det er ved jeg ikke hehehe

• #3   12. dec 2011 Det er ikke så nødvendigt på nyere maskiner da de er mere dæmpet i deres vibrationer. Men på ældre maskiner (70/80'er) kan det godt være en fordel, men du kan hurtigt mærke det hvis du kører på en maskine i ca 30 min, så kan du mærke om dine organer danser polka (jeg kørte med nyrebælte på den 250ccm kineser jeg havde, da alt hoppede ved 80km/t pga vibrationer, men har ikke kørt med det på nogle af mine japanere jeg har haft der har været fra 78-85

• #4   12. dec 2011 Jeg kørte med det på min HD i gamle dage, men på nyere cykler klarer jeg mig fint med body-armour...

• #5   13. dec 2011 Når jeg kører i en kort jakke, feks den fra min Dainesedragt så har jeg altid nyrebælte på, ellers får jeg træk og dermed ondt i ryg og lænd......

og som bonus så kan det også være med til at holde sammen på et lidt slasket korpus, hvis det skulle være nødvendigt smiley

• #6   13. dec 2011 Jeg kører altid med mit rygskjod, med bælte i. Det er rart at få den skøtte, så man ikke sidder og falder sammen i ryggen. Hvis man kører friskt over et bomp uden bælte på, kan det føles noget ubehageligt.

Kommentér på:
Nyrebælte..

Annonce