{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Bedste olie {{forumTopicSubject}}

Hvilken olie er bedst til at få koblingspladerne til at slippe hinanden, har prøvet Belrays den dyreste fuldsyntetiske og så den dyreste Motul 300V fuldsyntetiske og det der er på nu er en motul 5100 10/40.
Men stadig trækker den rimeligt meget, jeg har haft koblingen skilt ad men alt ser fint ud, og den trykker pladerne langt nok ud.
Er det nye plader eller en helt anden olie, jeg ved godt de kan rykke lidt når de er kolde men det går normalt væk når den bliver varm.....

ERFARINGER:

MVH TONNY


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste olie
  • #1   31. maj 2006 Start med at droppe den fuldsyntestiske olie.. der er nogle mc'er, hvis koblinger bare ikke kan sammen med fuldsyntetisk..

    jeg selv bruger castrol 10/50 semisyntetisk, og har kun gode erfaringer med det


  • #2   31. maj 2006 Okay jamen jeg har kastet det fuldsyntetiske stads ud, men er det gået ud over pladerne? for den gør det stadigvæk, bare knap så meget som før....

  • #5   31. maj 2006 Min kobling gled sidste år fordi jeg havde kommet en forkert olie på, så skiftede jeg til en semi synt. olie, over 2 gange (for at få alt det gamle olie med ud) og i starten kunne jeg stadig få den til at glide men nu er den god igen.. fuld synt. olie er ikke nødvendigvis bedre end halv synt. olie..

    en god 10w-40 eller 10w-50 som er jaso godkendt..


  • #6   31. maj 2006 Jeg tror du bliver nødt til at købe nye plader. Det lyder som om du har fået dem som klister sammen gang på gang og ikke slipper hinanden ordentligt. Du kan rengøre dem men det kommer ofte hurtigt igen og det er der ikke rigtigt så meget at gøre ved udover at købe nye.

    Alex.


  • #7   31. maj 2006 Ikke nødvendigvis.. 10/50 fås både som semi og fuldsyntetisk

Kommentér på:
Bedste olie

Annonce