{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den bedste olie
  • #1   15. feb 2012 jeg fornemmer en religions krig der kan matche Iran/Israel problematikken er i snarlig udvikling smiley

  • #2   15. feb 2012 Jeg køre med Screaming Eagle olie på min, det fås mig bekendt ikke bedere, men hvis jeg skulle have noget andet på så blev det Motul, det har jeg altid kørt med på mine racere.
    mvh Søren.


  • #4   15. feb 2012 letløbsolie, was is das en tynd en ?, så gi den noget 0w20 smiley
    Men ellers bare køb en af de kendte mærker's fuldsyntetiske olie, der matcher tykkelsen af det orginale, sikkert 10w40


  • #6   15. feb 2012 Hvorfor spørger du racer-drengene når du køre Harley?
    Som de andre skriver er den bedste olie den der anbefales af producenten


  • #8   16. feb 2012 Tak for svarene. Jeg spurgte ikke til viskositeten, men til mærket.
    V-rod motoren er en anden konstruktion end den Harley normalt bruger, og den indre tæthed i maskinen er væsentlig bedre - og belastningen på oliefilmen er ligeledes større pga det øgede omd.tal. Den er trimmet ind og går nu til 10.000 Rpm - derfor interesse i en bedre olie end den Harley anvender.

    Takker som sagt for svarene.


  • #9   6. nov 2014 Der er flere mærker at gå efter, men Putoline, Castrol, Motul, u-name-it. De alle overholder de samme specs. Find den multigrad olie du får til bedste pris i noget fuldsyntetisk, fordi du har en højtydende motor der er skruet på. Der har du "brug" for at have "overtroen" med i, at det "skal" være bedre når den er syntetisk (bedste måde at forklarer det på). Kører du maskineriet varmt inden den får gas, så skal den nok holde længe...

    Olierne kommer fra jordens indre uanset hvad du vælger, SAE, API osv godkendte og kan "det samme" :o)


Kommentér på:
Den bedste olie

Annonce