Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad betyder dette: Check/Money Order
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #1   11. jan 2012 Du sender en check på beløbet...

Paypal er klart at foretrække som køber - du er sikret i hoved og røv...

• #2   11. jan 2012 Hej Sajmon

Okay mange tak smiley Så fortrækker jeg nok også paypal

God dag

• #3   11. jan 2012 Eller bankoverførsel, men ja paypal er vejen frem :), det er super nemt når det er sat op, hvis ikke det var fordi jeg kunne mit dankort uden af, så brugte jeg også paypal hele tiden =)

• #5   11. jan 2012 Jo, Check/Money Order, betyder check eller bankoverførsel smiley

• #6   11. jan 2012 money order/postal order er som regel en check du koeber af enter banken eller posthuset som er udstedt til saelgeren, saadan virker det ihvertfald her i Irland

• #7   11. jan 2012 Du er bestemt ikke sikret i joved og røv med PayPal. Jeg har en sag kørende med PayPal hvor jeg har sendt noget retur til Italien. Pakken er sendt fra DK med tracking nummer, men man kan kun se den har forladt Danmark den 4/1.
    Der er ikke muligthed for at tracke på italian post hjemmeside, og PayPal vil ikke dække beløbet før de får en bekræftigelse på at pakken er leveret til sælger som jeg retunerede pakken til.
    Problemet er så lige at sælger hverken svarer på henvendelse fra mig eller fra PayPal, og hvad der er endnu værre, så er Italien postvæsenets svar på Bermuda trekanten.....man skal være mere end almindelig heldig hvis en pakke der er sendt til Italien dukker op på det ønskede sted.

så lige til ADVARSEL.....send ALDRIG noget til Italien, med mindre det er med kurer post f.eks. DHL eller lignende, men det koster en formue

• Sajmon ™

#8   11. jan 2012 Jesper F - Det er jo så netop ikke PayPal's skyld, men det italienske postvæsen, eller din fordi du ikke brugte GLS eller lignende, som desuden er billigere end PostDK...

Jeg siger ikke du burde have vidst det, men at du blot burde have undersøgt det FØR du sendte pakken retur. Det er en lortesituation...

• #9   11. jan 2012 Hej Jesper

Det er et tysk firma smiley De har fået god omtale på nettet så mon ikke det går..

• #10   11. jan 2012 jeg har aldrig hørt om, eller slev haft problemer med noget som helst i Tyskland, så jeg tror du kan tage det helt roligt

• #11   11. jan 2012 Sajmon - Jeg giver heller ikke PayPal skylden. Kan godt se det lidt fra deres side, men jeg har sendt det på den måde de havde bedt om......altså med tracking nummer. Jeg synes mere at det er Post DK der skulle rådgive om den slags...det er jo trods alt deres område.

Iøvrigt er GLS ikke billigere end Post DK, men i dette tilfælde er der ikke ret stor forskel kan jeg se. Jeg ville helst undgå at betale for meget for forsendelsen, da det ellers ikke ville kunne betale sig at sende retur. Det var en pakke til er værdi af ca. 750 Kr, så hvis det skulle koste halvdelen at sende den, så kunne det næsten være lige meget

• #12   11. jan 2012 Håbr på det smiley Er ikke så glad for det at betale over nettet smiley

En af grundene til det meste af mit udstyr er købt ved fc-moto, så kan jeg betale ved døren..

Jeg må jo tage den lille chance

• #13   11. jan 2012 Jesper F: er det ikke bare at gå til post.dk og sig de har smidt din pakke væk, den er jo forsikret ved dem også ?

• Sajmon ™

#14   11. jan 2012 Jesper F - Jamen OstDK har efter min mening hele skylden.

Jeg ville efterlyse den hvis jeg var dig - du kan jo som sagt ikke se den er ankommet. Kan de bevise det, så kan du få det bevis og give det videre til PayPal. smiley

• #15   12. jan 2012 Jeg er gået til Post DK, og ja, den er forsikret, men de har fortalt mig at de kun kan gøre krav gældende overfor de der skide italienere der stjler posten på, jeg tror det var 273 Kr.. Hvis jeg ikke var tilfreds med det, så kunne jeg anke sagen

Kommentér på:
Hvad betyder dette: Check/Money Order

Annonce