{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.611 visninger | Oprettet:

Skræddersyet lædertøj {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har kontaktet et firma i Pakistan der laver lædertøj og har fundet ud af de laver skræddersyet læderjakker og læderdragter til yderst favorable priser.
Desværre koster det 2000kr i porto at bestille, så tænkte på om der var nogle andre der kunne være interesserede i at bestille sammen med mig?
Priserne er 3000kr for dragter i et stykke, 2000kr for jakke og 400kr for hansker.
Hvis der er nogle interesserede så skriv til mig, så kan vi se om vi kan finde ud af noget. Har også en måletabel dernede fra, så man kan tage de mål der er nødvendige for at få den skræddersyet perfekt.
Såfremt der skulle være nogle interesserede som passer de normale numre, er i også velkomne til at skrive, så er priserne selvfølgelig billigere.
Har snakket med en der har bestilt dernede fra før og han siger at kvaliteten er ganske glimrende.
Håber jeg kan finde nogle at dele porto'en med.

/Jacob C

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skræddersyet lædertøj
  • #1   1. jun 2006 Billeder:

Dragten
    (link fjernet)
    Der er hårdbeskyttelse i albue, underarm, skulder og knæ og blød beskyttelse i ryggen.
    De har flere forskellige dragter og dragterne findes i flere forskellige farver og både med og uden aerodynamisk hump i ryggen.
    Jakken
    http://upload.0wn3d.dk/billed/Jakke.jpg
    De har også forskellige jakker og de findes ligeledes i forskellige farver og med eller uden hump i ryggen.
    Hansker
    (link fjernet)
    Hanskerne er med beskyttelse i knoer og led, samt i tommelfingerroden. De kan også fåes i forskellige farver og varianter.

• #2   1. jun 2006 Jesper H: Nej desværre, det mærke kender jeg ikke. Kan lige finde ud af hvad mærket hedder. Tror også de har en hjemmeside, skal bare lige finde ud af hvad den hedder.

• #3   1. jun 2006 Mærket hedder Rabco og deres hjemmeside er www.rabco-intl.com og der inde finder i alle deres modeller og farvetema'er.

• #4   2. jun 2006 Har snakket med 2, som er interesseret i at bestille sammen med mig, så hvis der skulle være en mere der er interesseret kan vi slippe med 500kr hver i porto =)

Kommentér på:
Skræddersyet lædertøj

Annonce