1.399 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "MC Ulykke i"
MC ulykke i Veksø
Her kommer lige en opfølgning på den ullykke fra i fredags i Veksø sjælland..... Føreren af mc'en er i live og har brækket skulderbladet.... http://egedal.lokalavisen.dk/motorcyklist-haardt-kvaeste...
Her kommer lige en opfølgning på den ullykke fra i fredags i Veksø sjælland..... Føreren af mc'en er i live og har brækket skulderbladet.... http://egedal.lokalavisen.dk/motorcyklist-haardt-kvaeste...
Skrevet af: kim j - 6. aug 2012
Mc ulykke...
Hey er der noge der kender til den motorcykel der er kørt galt på Randersvej? Lige ud for Uni??? Den er flækket i to dele! Ser rimelig voldsomt ud!
Hey er der noge der kender til den motorcykel der er kørt galt på Randersvej? Lige ud for Uni??? Den er flækket i to dele! Ser rimelig voldsomt ud!
Skrevet af: Casper T - 7. sep 2007
mc-ulykke i hjørring
jeg har lige set på 24 nordjyske at der er en ung mand på 22 der har mistet livet i går kl 21 i et solo uheld. R.I.P mvh allan h
jeg har lige set på 24 nordjyske at der er en ung mand på 22 der har mistet livet i går kl 21 i et solo uheld. R.I.P mvh allan h
Skrevet af: allan.(nibe) h - 8. jun 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 385
Jeg har prøvet at komme kørende hvor der stod et rådyr midt på vejen.. Der kørte jeg godtnok langsomt forbi ... Man ved jo ikke hvor resten af "familien" er..
Ja pas på derude..
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 13 Svar: 45
En af mine venners far er i norge på mc... Mon det kan være en af hans mc buddys :S
Ikk fedt
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.588
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.355
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 985
MC Ulykke i Norge