1.894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

MC ulykke i Veksø MC ulykke i Veksø

Her kommer lige en opfølgning på den ullykke fra i fredags i Veksø sjælland.....
Føreren af mc'en er i live og har brækket skulderbladet....
http://egedal.lokalavisen.dk/motorcyklist-haardt-kvaestet-efter-ulykke-/Politi/20120806/artikler/708069890/1210

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC ulykke i Veksø
  • #1   6. aug 2012 Lækre sving med dårlig sigtbarhed ved spydbakken, gad vide hvem der er gået for bredt i et af svingene hvis det altså er en modkørende bil.

Og godt der ikke skete mere med ham, heldigt.

• #2   6. aug 2012 godt det ikke gik værre til.... god bedring mc rytter

• #3   6. aug 2012 Kørte forbi i lørdags. Der var stadig vædskeabsoberende sand.
    Nogen der ved hvad der skete - Er motorcykellisten kommet for bredt i den sidste højre op mod veksø og ramt en modkørende eller hvad?

• #4   6. aug 2012 @Ivan Ø

Hvad får dig til at konkludere det ud fra hans indlæg? - Han dømmer ingen, men stiller spørgsmålstegn ved hvem der mon har skylden.

• #5   6. aug 2012 Godt der ikke skete mere med nogen................................

og ivan.. jag kan slet ikke læse det på den måde du gør,,, heller ikke engang hvis jeg vil skændes med nogen...... tror du læser det forkert... men hvad ved jeg..

mvh

• #6   7. aug 2012 Nogen gange er internettet en mærkelig størrelse. Jeg dømmer ingen på forhånd.
    Mit "forslag" er bygget på de billeder jeg har set i avisen, samt der hvor gruset lå. Det er en strækning jeg ofte køre, og derfor kunne man måske lære noget af uheldet. Er fyren lokal? - Er der nogen der ved hvad der er sket?

Kommentér på:
MC ulykke i Veksø

Annonce