{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Stork
Stork
Tilmeldt:
20. okt 2010
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 19

Bestilling ved fc-moto {{forumTopicSubject}}

Hey alle

skulle lige høre om der er andre der har haft problemer med bestillinger hos dem?

Har bestilt noget tøj hos dem har fået en email om min bestillign var "in process" men det er en månede siden har skrevet en mail til dem men har ikke hørt noget fra dem*?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bestilling ved fc-moto
  • #1   30. jan 2012 Hej Steffan.

    De plejer at svare meget hurtigt på mail dernede, prøv at send dem en ny hvis det er så længe siden.. Har aldrig oplevet at det har taget mere end 24 timer med svar.

    Iøvrigt købt hos dem et par gange nu og synes det fungere helt perfekt


  • Stork
    Stork Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 19
    #2   30. jan 2012 Har også købt en masse inde ved dem sidste år uden problemer så kan heller ikke forstå det,

    Men prøver at sende en mail mere mange tak for svaret smiley


  • #3   30. jan 2012 Jeg fik min spandex og hansker på 4 hverdage.. Leveret til døren uden Bøvl overhovedet..

    Slyng dem en "rykker" c",)


  • #4   30. jan 2012 Har også købt med lynlevering,ingen problemer. Jeg ville prøve at ringe

  • #5   30. jan 2012 Har sgu også handlet der masser af gange uden dikkedarer - tingene er altid ankommet efter 2-4 hverdage.

    Men det kan du jo ikke bruge til noget, grib knoglen og ring eller prøv med en ny og frisk mail.


  • #6   30. jan 2012 Du har måske bestilt noget de ikke har på lager, så tager det tid før de kan få det, ligesom ved alle andre butikker.
    Men send en ny mail afsted til dem smiley


  • #7   30. jan 2012 Jeg har haft samme problem med fc-moto. Der sker INTET efter man har lagt ordren. Den kan stå i "order in process" i flere uger og man hører intet fra dem. Hvis man skulle bestille noget de ikke har på lager, så kan de sgu da i det mindste lige sende en mail og gøre opmærsom på at det bestilte ikke er på lager. Det bare det værste butik af alle.

    Prøv motoin.de i stedet for......de har mange af de samme ting, og faktisk samme priser som fc-moto


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #8   30. jan 2012 Jeg har MEGET blandede erfaringer med dem.

    Bestiller man noget de har på lager, så kommer det hurtigt.

    Men er det noget de ikke har på lager, står det for det første ikke på siden. For det andet får man intet at vide, de svarer ikke på mails eller tlf opkald.

    Det er til at blive sindssyg af...


  • #9   14. sep 2012 Fandt lige dette indlæg.
    Har bestilt hos dem, har fået en mail om at den er i Process, har sendt dem 3 mails uden et eneste svar, der er Louis.de godt nok 500 gange bedre, de giver i det mindste besked om at de ikke PT har varen men den er forventet til den og den tid.
    Jeg annulerer nu min ordre hos FC-moto, finder min vare et andet sted.

    LORTE BUTIK


  • #10   14. sep 2012 Jeg har til gengæld ret gode erfaringer med Motoin. Der er altid rigtig god service

  • #11   14. sep 2012 Ja jeg afbestilte min vare som jeg nu skrev lidt længerer oppe.

    20 min efter jeg sendte emailen er min ordre nu blevet sendt, syntes bare det er dårligt service.


Kommentér på:
Bestilling ved fc-moto

Annonce