{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Bestilling ved FC-Moto {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

er der andre der har bestilt hos dem inden for de sidste 2 uger? Jeg har bestilt hjelm og andet slut sidste uge, de har trukket pengene på kontoen men ifølge UPS er det stadig ikke sendt afsted...

1. De må da ikke trække pengene før det er sendt afsted??

2. Kan det være UPS der klokker i det?

Mvh/Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bestilling ved FC-Moto
  • #1   24. apr 2008 Har bestilt for 2 dage siden. Betaler altid kontant så ungår man disse problemer...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #2   24. apr 2008 De må skam gerne trække pengene før tingene er sendt - det er tyske og ikke danske regler der gælder.

UPS har vist styr nok på det - jeg fik min pakke (hjelm / handsker / ICON vest / kneesliders) 4 arbejdsdage efter bestilling, så ingen problemer der.

• #3   24. apr 2008 Kan være noget af det er i restordre. Giv dem et ring. De taler engelsk.

• #4   24. apr 2008 jeg ringer og ringer, der er optaget konstant...

hvordan betaler man kontant???

• #5   24. apr 2008 Hej Henrik.

Har samme problem. Havde bestilt støvler, handsker og rygbeskytter, men handskerne var i restordre. Jeg modtog rygbeskytter og støvler i starten af marts. I fredags modtog jeg en mail om at handskerne var afsendt og i tirsdags var pengene hævet. Jeg har dog heller ikke set noget til handskerne endnu og har heller ikke modtaget en mail fra UPS om at de har modtaget en pakke, hvilket skete med den første ordre. Har også prøvet at ringe, men er ikke kommet igennem endnu.

Mvh. Martin

• #6   24. apr 2008 skulle den ondehyleme ikke handle der mere, hvis de hæver pengene før varen er sendt....

• #7   24. apr 2008 Jeg vil ikke "klage" over FC....
    Jeg bestildte lidt gøjl.. 4 arbejdsdage efter var sagerne på min adresse...
    (Kontant afregning).. =8o)

/Rass

• #8   24. apr 2008 Mener at man skal "krydse" et felt af hvis man vil betale med dankort. Det skal man bare lade være med, så sender de det per efterkrav. Så betaler du bare din lokale UPS mand når de kommer, eller på deres kontor når du henter pakken...

• #9   24. apr 2008 Har aldrig haft problemer med dem, kun med det danske selskab der leverede, det var ikke UPS, kan ikke huske det, men det var umuligt a få en ordentlig service. Var ikke hjemme den første gang, fair nok. Havde så to muligheder 1 få leveret på firma adresse 2 de ville komme forbi en gang mere ved privaten, og hvis jeg ikke var der ville de enten tage den med og sende den retur, eller så skulle jeg give dem en fuldmagt til at stille den uden før døren. Øhhhh nej. Løsningen var at få den sendt til et firma jeg ringede og lavede en aftale med! Så er det nemmere med post Danmark, der kan man sgu da hente den på det lokale kontor hvis man ikke er hjemme når de kommer forbi

• #10   25. apr 2008 Nu har jeg prøvet at ringe hele dagen igår fra kl. 1500 - 1900 samt idag, indtil videre kun optaget/telefonsvarer at de er lukket/ eller telefonen bare ringer helt ud... er der nogle der har talt med dem pr. telefon her de sidste par dage??

synes det er noget svineri de ikke sender pakken når pengene er betalt.

• #11   25. apr 2008 Jeg har endnu ikke hørt om nogen der er blevet snydt at fc moto - har osse selv handlet der et par gange hvor jeg har betalt med dankort - der har aldrig været nogle problemer... så mit råd er at slå koldt vand i blodet, og vente en dag mer smiley

• #12   25. apr 2008 Jeg prøvede også i går, men ligeledes uden held. Det ene nummer er optaget og det andet ringer ud. Jeg vil sende dem en mail, men har hørt at de ikke svarer på mails, men er også noget træt af det. Bestilte handskerne for snart 2 måneder siden og kunne da godt bruge dem nu.

• #13   25. apr 2008 har også sendt mail uden svar...

• #14   25. apr 2008 nå, har lige fået fat i dem... de havde ikke fået alt hjem endnu og ventede derfor med at sende...

men synes nu stadig det er for dårligt de trækker pengene over en uge før det "måske" bliver sendt...

• #15   25. apr 2008 OK så kan det være at de også kun har fået den ene af mine handsker hjem smiley

• #16   25. apr 2008 FC-Moto styrer!!!!... Jeg har købt 2 dragter og et par støvler derfra, alle 3 gange er varen blevet leveret inden for 48 timer... Betaler pr efterkrav.

• #17   29. apr 2008 Nå, de lovede at det ville være blevet sendt igår, det er det ikke... så nu har jeg betalt over en uge før afsendelse af varerne. Måske kommer det afsted i morgen, men det vil sige jeg går glip af tingene til den førstkommende forlængede weekend.... møg irriterende.

Det er helt sikkert sidste gang jeg lægger penge i den butik...

• #18   30. apr 2008 Nu er varerne endelig sendt afsted i går fra FC moto, de har bare lavet en fejl i modtager adressen... så det bliver rigtig spændende at se om de dukker op eller en anden tager levering af samme og jeg aldrig ser min hjelm smiley

• #19   2. maj 2008 Har stadig ikke modtaget mine handsker. De blev bestilt 5. marts 2008, sammen med en rygbeskytter og et par støvler. Støvler og rygbeskytter modtog jeg 4 dage efter hvilket er meget ok, men handskerne har jeg nu ventet 2 måneder. Den 18. april fik jeg en mail om at handskerne nu var afsendt. Den 22 var pengene hævet men jeg har endnu ikke set skyggen af handskerne. De tager ikke telefonen og besvarer ikke mails.

Det er vist sidste gang jeg handler der...

• #20   2. maj 2008 Held og lykke Moto.

Har ellers kun hørt godt om dem og havde derfor heller ingen betænkeligheder ved at bestille og betale med kreditkort.

Der værste er bare at gå og vente på et par lækre Alpinestars handsker når nu vejret indbyder til motorcykelkørsel.

Må håbe at de får styre på det hurtigst muligt.

Mvh Martin

• #21   3. maj 2008 jeg måtte hente mine varer i går aftes ude ved UPS i glostrup. Det tog ca. 1 times tid at stå der og vente på de fandt pakken.... irriterende FC moto ikke kunne magte at skrive den rigtige adresse...

• #22   3. maj 2008 Hej Henrik.

Det er da altid noget at dine varer er kommet. Fik du en mail fra UPS om at de havde modtaget en pakke fra FC-Moto

• #23   3. maj 2008 jeg fik en mail allerede fra UPS d. 22/4 om at FC moto havde givet dem oplysningerne på forsendelsen. Den blev dog først afsendt d. 30/4 fra FC moto

• #24   5. maj 2008 Så har jeg langt om længe fået telefonisk kontakt til FC-Moto, efter at have prøvet gentagne gange i 5 dage. De har sendt og udleveret varen til en anden Martin - rigtigt flot. Han har modtaget handskerne og vil sende dem til mig mod at jeg betaler forsendelse på 70 kr. hvilket er meget rimeligt, men det burde FC-moto jo have betalt for, så jeg skal næsten have fat i dem igen, men det er jo ikke besværet værd.

Mvh. Martin

• #25   5. maj 2008 Hej Moto og tak for en god tur i lørdags.

Godt at høre at dine støvler kommer snart og jeg har lært at handle pr. efterkrav hos FC-moto.

Mvh. Martin

• #26   8. maj 2008 det er egentlig for dårligt at man sender med det samme når det er efterkrav (ellers får man jo ikke penge i kassen) men når det er pr. creditcard afsender man med forsinkelse så man har pengene stående på ens konto i længere tid .....

dårlig forretningsmoral synes jeg.....

Kommentér på:
Bestilling ved FC-Moto

Annonce