{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gps Tracker
  • #1   7. feb 2012 Jeg har TK104 på min bandit, som er koblet til mit batteri via en strømforsyning. Man skal være obs på at slukke for den, hvis man ikke regner med at komme ud og køre inden for 14 dage, da den tapper strømmen på batteriet efter 14 dage.
    Jeg har haft lidt problemer med at den ikke opdatere placeringen, men dette har jeg afhjælpet ved at tænde og slukke den engang imellem.

• #2   7. feb 2012 Tak Jesper C.. Godt at høre lidt info fra én som kender til den model. Jeg havde nu i sinde at lade batteriet som sidder i trackeren fra start af, være den der giver strømmen i stedet for at sætte det til at køre over motorcyklens batteri. Foreskriften siger jo at det har en standbytid på 1500 timer, så tænker at man evt. kunne lade batteriet op 1 gang om måneden eller noget. Derved slipper du vel for at cyklens batteri dør, hvis man foreksempel, som du gør opmærksom på, glemmer at slukke trackeren...

• #3   7. feb 2012 Fungere rigtig godt ....

Hvis du har Iphone - er der udviklet en App- hvor du kan kopier www adressen over i du får retur på sms - Så kan du smide det i programmet , så får man et google earth kort hvor man kan se positionen ....

• #4   7. feb 2012 Tak Johnson.. Har du selv en TK-104?? Og er den så tilsuttet MC eller kører den på dens eget tracker-batteri?

• #5   7. feb 2012 Jeg har haft på mine sportscykler smiley

Jeg havde den altid tilsluttet Mc`ens batteri ... Og dette tapper den hurtigt... Så en lader på hvis den holder længere tid uden kørsel ... Tror ikke på at der er 1500 Timers standby tid på det lille batteri smiley

Har du købt en ? Ellers har jeg en ny med lader

• #6   7. feb 2012 Min fungerer perfekt sammen med min iphone,. men 1500 timers stand- by er vrøvl,. den dræner ret hurtigt batteriet. Jeg vil tro at det kan kvæle et normalt MC batteri på 14 dage, hvis ikke du kører.

• #7   7. feb 2012 Ligger du inde med en helt ny Johnson med alt tilbehør intakt? Kunne godt være jeg sku se nærmere på den, da jeg havde tænkt mig at invistere i èn alligevel...

• #8   7. feb 2012 Flemming: Ja du har sikkert ret.. De 1500timer må være en sælgertrick.. Men hvis det passede, ville det være super fedt.. Jeg har nemlig ikke tænkt mig at tilslutte trackeren til MC. Men det kan være jeg bliver MEGET klogere med denne forumsdebat ;-D

• #9   7. feb 2012 Jeps - aldrig monteret .... Når man har harley bestemmer man ikke selv hvilken GPS der skal sidde på ens cykel smiley

• #10   7. feb 2012 haha nej, det har du ganske ret i.. Nå men måske vi skulle finde ud af noget så.. Må jeg spørge hvor du har købt dem? har kigget lidt forskellige steder og prisen svinger meget må man sige..

• #11   7. feb 2012 haha nej, det har du ganske ret i.. Nå men måske vi skulle finde ud af noget så.. Må jeg spørge hvor du har købt den? har kigget lidt forskellige steder og prisen svinger meget må man sige..

• #12   7. feb 2012 Sådan en GPS Tracker, skaber den ikke bare flere problemer end den løser? Det lyder jo til det er noget værre bølv med drænet batteri eller opladning i tide og utide.

Ville det ikke være en bedre løsning at montere en startspærre, som vel kan det samme som GPS trackeren, nemlig at forhindre de lokale bøller i en fornøjelses tur uden ejerens tilladelse. Hvis det er bare halvprofessionelle tyve hjælper en GPS tracker jo ikke en skid alligevel. smiley

• #13   7. feb 2012 Indrømmet. Jeg har ikke en TK104, men derimod har jeg monteret en mini tracker på min BB. Den er også tilsluttet batteriet, men den tømmer IKKE batteriet på 14 dage. Der går mere end 30 dage, hvilket blev prøvet i sommers. Den er lille og nem at gemme. Internt batteri og ekstern strømforsyning.. Ring til den og du får en SMS med længde og bredegrad, hastighed og tid..

• #14   7. feb 2012 kan du evt. gi mig et link? kender ikke til den iforevejen

• #15   7. feb 2012 Peter V, kan godt forstå hvad du mener, og jeg kan ikke sige derimod da jeg ikke ejer èn endnu.. Jeg må have lidt flere indput inden jeg bestemmer mig endeligt ;-D Tak for din kommentar.

• #16   7. feb 2012 TK-104 holder max. Køb den på ebay eller aliexpress til 1/3 af prisen

• #17   7. feb 2012 Team Liltorp: Du ejer èn kan jeg forstå?? Hvad har du selv givet for den over ebay siger du?

• #18   7. feb 2012 Jimmy..
    Her kan du se den. den handles mange forskellige steder

(link fjernet)

• #19   7. feb 2012 har hørt man kan få en lille dims, der blokker det gps signal, mens de stjæler den, og i ro og mag finder gps trackeren, på din mc.. mvhh hc

• #20   7. feb 2012 Harald Nyborg har den,. jeg bruger min i en båd.

Kommentér på:
Gps Tracker

Annonce