{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

GPS tracker {{forumTopicSubject}}

Nogen gange er det tilfældigheder, der afgør ruten, og man følger blot de veje, der ser spændende ud, uden nøjagtigt at vide hvor man er. Bagefter ville det være rart, at kunne bekræfte på et kort, hvilken rute man har fulgt og eventuelt dele den med andre eller gemme til an anden god gang.

Kan I anbefale en GPS tracker app til dette formål? Den må gerne være kompatibel med Google Maps. Det ligner lidt af en jungle i app-butikken, så anbefalinger ville være en hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS tracker
  • #1   30. mar 2020 Hvis du har android telefon, så gør Google det faktisk allerede for dig.
    Prøv at gå på Goolge Maps på telefonen, og tryk på "Din tidslinje"


  • #2   30. mar 2020 Jeg har sådan en, der er købt til kat eller hund, 200 kr i power Aalborg, den virker super.

    profilbillede
  • #3   30. mar 2020 Danske Tourstart eller Calimoto er muligheder. Kender intet til mulighederne i Googlemaps. Og som du allerede har bemærket, er der mange apps at vælge imellem.

  • #5   30. mar 2020 Ja jeg kan se hvis hun er ved at forlade komfuret. smiley

  • #6   30. mar 2020 Du kan se hvor du har kørt i google maps.
    Under tidslinje/timeline

    Men ved ikke om man så kan dele ruten.

    Ser ikke lige umiddelbart nogen mulighed for share


  • #7   30. mar 2020 Jeg har set en youtuber anbefale Riser, riserapp.com, der kan bruges både før, under og efter turen. Kender ikke til den selv. Jeg bruger kurviger, men det er kun til ruteplanlægningen og til navigationen under kørslen.

  • #8   30. mar 2020 Brugte tidliger en gratis app der hedder diabblo fra pirelli. Gansk underholdende. Logger rute, fart og vinkler(nedlægning) det sidste nok mest flip, men alligevel smiley den suger dog lidt i tanken på din tlf

  • Joh
    Joh Tilmeldt:
    jul 2019

    Emner: 1 Svar: 26
    #9   30. mar 2020 Ligesom Pirellis app, så har Yamaha lavet en som gør det samme. Rute, tophastighed, acceleration, lean angle, osv. Appen hedder Yamaha MyRide.

  • #10   30. mar 2020 Hvis det er de rene GPS tourfakta du er ude efter.. har jeg i mange år anvendt Skitracks..! Ja du læste rigtigt smiley
    Den virker uden wifi eller mobilforbindelse, bruger kun din telefons GPS funktion der jo er gratis..
    Virker også i vilde natur terræn eller i øde marken..
    Er ligeglad med landegrænser. Virker fint også i USA.. (igen 0,- kr! )

    Da jeg gerne vil have et kort ind først, starter jeg appen op hjemme (eller på en café m gratis wifi) og så ligger min gamle telefon sat til USB i topboxen og tracker hele turen, om det er en uge eller 14 dage er ligegyldigt - den går i dvale når den står parkeret mere end en time, og så skal man (hver morgen) huske inden afgang, at klikke ‘genoptag’ for at fortsætte tracket.
    Man kan selvfølgelig vælge at stoppe tracket hver aften, og starte et nyt næste dag, så dagene ligger hver for sig på en række..
    tager du foto med med telefonen/appen plottes det i tracket så du altid kan se hvilket foto du tog hvor.. tid/sted/højde osv..
    du kan få et smug kig her de sidste foto..:
    https://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse-mc/18886-4_dages_roadtrip___sydlige_norge___sept_12

    Der er en gratis udgave ( kan ovennævnte) og en betalt udgave.. den betalte giver dig ubegrænset mulighed for plads i skyen og en særlig synkronisering med dine andre telefoner/pc/iPads osv..

    Take Care out there.. smiley


Kommentér på:
GPS tracker

Annonce