{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Joakim M
Joakim M
Tilmeldt:
22. maj 2007
Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82

Gps tracker. {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.
Er der nogle der kender til en lille smart gps tracker som har internt batteri der kan holde lang tid?

Grunden til dette er at jeg har været plaget lidt af tyveri her på det sidste hvor kompressor, grill, motorsav og benzin dunke er blevet stjålet over 2 omgange.

Nu ønsker jeg at gøre noget ved det da jeg vil blive meget træt af hvis det sker en 3 gang.

Så er der nogle derude der kende til en meget lille gps tracker med lang batteri levetid som kan gemmes i sådan nogle små ting.

Jeg har selv fundet et par stykker men enten skal de have fast strøm for at de er små eller også så kan de kun fortælle hvor de er hvis man er inde for 50m af dem.

Kom gerne med bud. Og helst under 500 kr. Hvis det er muligt.

Joakim.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gps tracker.
  • #1   7. sep 2019 De der 50ms trackere kører via BT og kan ikke bruges til en skid. Og de helst billige "GPS" trackerer kører kun med GSM triangulering så det er pænt upræcist.

  • Joakim M
    Joakim M Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
    #3   8. sep 2019 Er det en du kender til Henrik?
    Den er lige til den store side men det er de måske nød til at være for at holde strøm i længere tid.


  • Joakim M
    Joakim M Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
    #7   10. sep 2019 Henrik er det korrekt forstået at simkortet man sætter i så også skal have data for at det virker.
    Der findes nemlig et par billige abonnementer som er med 100 sms og 60 sekunder tale.
    Men ingen data det koster lidt ekstra.

    1-___d__b___
    Jeg tror mest det er blevet stjålet til eget brug da der har stået en del andre ting som ikke er blevet rørt. Derfor tror jeg ikke det er en organiseret tyvekæde som har været på besøg og derfor tror jeg heller ikke at de har jammer.

    Men et eller andet er man åbenbart nød til at gøre.


  • #9   10. sep 2019 #6

    Anti Jammer findes ikke. Radiosignaler kan ALTID jammes hvis at man finder de rigtige frekvenser.


Kommentér på:
Gps tracker.

Annonce