2.695 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

benelli benelli

jeg kigger jo lidt på en erstatning for min sv´er og jeg synes en benelli tornado 900 ser rigtig fed ud. er der nogle af jer der har nogle erfaringer med dette mærke? både gode og dårlige..
er der også et klogt menneske der kan fortælle mig hvem der laver motoren til en benelli. er det dem selv eller er det et andet firma..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  benelli
  • #1   12. feb 2012 har selv været meget tæt på at få mig en tnt caferæser, netop frygten for at ende på værksted i tide og utide afholdt mig, men må indrømme at jeg stadig er dybt forelsket i cyklen og mærket.... så vil ikke afskrive at jeg en dag er ejer af en smiley

• #2   12. feb 2012 Jeg har prøvekørt en TNT som havde et par år på bagen.
    Der var lidt små fejl i finishen. Lidt rust rundt omkring, et sæde der rynkede, gummisamlinger som så lidt trætte ud.
    Men hvis man kan leve med de "småfejl" som de har, er det altså en cykel med personlighed, og som kører super. Og den 3-benede motor er super fed!
    Dog var prisen på det tidspunkt højere end jeg havde råd til, så jeg endte på noget andet. smiley

Prøv den, og dan din egen mening om den. smiley

• #3   12. feb 2012 ja det tror jeg at jeg bliver nødt til. hvis jeg kan finde et sted at prøve den. synes ikke ligefrem forhandlere står i kø for at dele prøveture ud, medmindre man står med kontanterne i hånden.

• #4   12. feb 2012 Ahr, hvis de ellers vil sælge noget, bliver de også nødt til at lade folk prøve.
    Ved Frankie's mc har de i vært falde et par tnt'ere stående. Om der også er en tornado på lager ved jeg ikke smiley
    Ring til dem og forhør dig smiley

• #5   12. feb 2012 Der er pt 4 brugere her på galleri som.har en 3 cyl benelli.
    Jeg ville prøve at høre dem.

Jeg synes at det er nogle utrolige spændende maskiner, men frygter da også at de er lige så pålidelige som duc var for 20 år siden.

Italiensk temperement og intet el der virker ;-))

Ellers må du have fat i Mads " blærerøv" han har haft en ;-))

• #6   12. feb 2012 emil jeg havde nemlig tænkt mig at køre en tur ned til frankie´s når det bliver forår og kigge lidt nærmere på den smiley

• #8   13. feb 2012 Jeg har været ude og prøve et par TNT 1130'ere, hvoraf den ene var en Caféracer. De er sgu skidesjove at køre på og styrer ret godt. Og fantastisk lyd. Men jeg må sige, at byggekvaliteten ikke når op på siden af min Kawa. Plastik der knirker, tvivlsomme samlinger osv. Plus, at de har lidt problemer med køling, især ved bykørsel. Men flot maskine.

• #9   13. feb 2012 benelli laver deres egne motorer mener der var en udsendelse på mc magasinet

• #10   13. feb 2012 Hej.Ja de er ret sprøde de knallerter Beneli lavede.!. Så vidt jeg ved er fabriken lukket og mærket er overtaget af Kineser, så man skal nok være lidt varsom, jeg tænker reservedele servic - garanti osv.
    Men jeg kan da også tage fejl (-:
    MVH.
    Kim P

• #11   13. feb 2012 carsten i varde har en rød

• #12   13. feb 2012 jørn h ja har nemlig kigget lidt på den og den ser godt ud smiley

jeg tør bare ikke rigtigt købe en hvis det forholder sig som jumbonr 0 siger. jeg har nemlig hørt lidt i den retning også.

• #13   13. feb 2012 Tror ikke man skal være bange for res.dele. Og service vil en som Frankie kunne varetage nærmest for evigt smiley

Men med mærker som benelli vil gensalgs værdien altid være lidt usikker, og man ved jo at det første fald er lidt højere end på de mere etablerede mærker.

Der er altid en køber til en mc som Benelli og mange ejere af disse specielle cykler køre ikke ret mange km/år.

Så jeg tror bare det er at springe ombord hvis man gerne vil prøve en anderledes italiener.

Kommentér på:
benelli

Annonce