2.346 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Køreskole anbefaling Køreskole anbefaling

Hey

Står og skal igang med at generhverve mit Kørekort, og skal have fundet en god OG billig køreskole..

Nogen der positive erfaringer med nogle køreskoler inden for Københavns området?

Har selv kigget lidt på følgende

Eksperternes Køreskole
Dansk Trafikskole
Tip Top Trafik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køreskole anbefaling
  • #2   16. feb 2012 Kørekortpro, men Web adr, hedder: hvidovretorv.dk

Det er en kanon god skole. Tog selv kortet der

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #3   16. feb 2012 *Lange* er kørelærer og dt jeg kender til ham en superflink fyr. Og meget interesseret i MC. http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=2573

• #4   16. feb 2012 Søren Klausen www.bilskolen.dk

• #5   16. feb 2012 Efter at have haft begge mine bøn gennem Søren Klausens køreskole er det bestemt ikke en jeg vil anbefale. Han er et rodehoved der ikke har styr på ret meget.

Feks fik min søn alle teorilektioner inden han kom på vej og da han havde bestået teoriprøven i oktober 2010 fik han at vide at der ikke ville komme en praktisk prøve før til foråret da der var lukket for mc-prøver. Det tog så ca 30 minutter at finde en anden køreskole der pudsigt nok godt kunne finde en mc prøve inden vinteren.

Desuden tog det ca 5 mails, 10 sms beskeder og et personligt fremmøde af mig at få refunderet de sidste timer. Der er bare ikke godt nok.

• #6   16. feb 2012 Lange skriver næsten det samme:

Jeg vil dog ikke anbefale nogen bestemt,men spørg dig for og find en der har styr på papirer og beramninger - du bliver pissefrustreret, når du er klar og idiastikeren ikke har fået berammet prøve til dig - der er desværre en del kørelærere der er gevaldigt på røven med det her:-/

• #7   16. feb 2012 Lange: Trist, men han har jo også mange elever, så det kan jo ikke være fejlfrit hver gang. Jeg synes han er en sympatisk og rar mand, og dem jeg kender, som har været elev hos ham har været meget glade for forløbet.

Hvis du er kørelærer, hvorfor har du så ikke været det for dine børn? Blot nysgerrig smiley

• #8   16. feb 2012 Det at han er en rar og sympatisk mand fritager ham ikke fra at være et rodehoved der ikke har styr på tingene. At han har mange elever fritager ham heller ikke fra at skulle følge reglerne, have orden i regnskaberne og yde en ordentlig service.

Årsagen til at jeg ikke selv kørte dem gennem systemet er at jeg ikke på det tidspunkt var godkendt som kørelærer endnu, og at han var den lokale køreskole.

• #9   16. feb 2012 10-4

• #10   16. feb 2012 Hey alle tak for jeres Indlæg.

Simon: Hillerød er nok liiige langt nok væk men tak for budet

Jesper: Prøver at kontakte dem ang. generhverv og priser i morgen. De er ikke så informativ på deres Hjemmeside.

Knud: Det er så det jer er igang med smiley

Lange: Tak for headsup sender dig lige en pm. Du kan jo nok ikke gætte hvad jeg vil spørge om vel.. ;-).

Ikke nogen der kender noget til nogen af dem jer har nævnt.

• #11   16. feb 2012 Sørenes trafikskole over for Rigshospitalet ;))

Har selv været der og Mik er super god :D!

Helt klart den du skal vælge!

• #12   16. feb 2012 Jeg tog mit hos Tip Top i sin tid.. Det var sg super...

• #13   16. feb 2012 lasse i viby sj.. 6uger tager det... smiley

• #14   16. feb 2012 Alice Køreskole i 2630 Taastrup, kan varmt anbefales smiley hvis det bare er generhvervelse i bil smiley

• #15   16. feb 2012 Jeg tog også mit hos Mik på Søernes Trafikskole. Tog et lynkursus som nok ikke var det allerbilligste, men til gengæld var der styr på det hele, og ingen ventetid på manøvrebane osv.

• taageaage
    taageaage Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 18
    #16   17. feb 2012 Brug Tims køreskole i Rødovre. Sender lige en pm til dig

• #17   7. nov 2013 Mik Marker. 100% mc skole. Klart anbefalelsesværdig.

Kommentér på:
Køreskole anbefaling

Annonce