{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Køreskole anbefaling! {{forumTopicSubject}}

Ville lige lave dette indlæg for at anbefale kørekortpro.dk køreskolen, ( hvidovretorv.dk ) i Hvidovre.

Nu er det sikkert sådan, at de fleste af Jer allerede har kørekort, men hvis nogen skulle lede efter en køreskole på Sjælland, så kan jeg helt sikkert stå inde for kørekortpro.dk!

Jeg fandt faktisk selve kørelæren helt tilfældigt her på galleriet, da jeg ledte efter svar om hvordan man selv kunne bestille en køreprøve / afbudsprøve, så det kunne gå lidt hurtigere.
Og så har Johnny ( http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=7410 ) , som er kørelæren, forklaret mig hvordan og hvorledes man gør, samt tilføjet, at han selv havde nogen ledige køreprøver som jeg kunne tage hvis jeg var frisk.

Og det syntes jeg var meget venligt og stort af ham, da han sikkert i forvejen har rigeligt at se til smiley
Enhver anden kørelærer ville nok bare ”skide” på hvornår jeg kom til køreprøven. For mit oprindelige køreprøvetid var 1’ste November (fra mit gamle køreskole), men takket være Johnny skal jeg allerede op den 18 Oktober (nu på onsdag) smiley Og han har klaret alt papirarbejdet samt afbestilt min tidligere prøve!

Har desuden også været ude og køre med ham i går, og jeg synes han er skide god at køre med. Meget pædagogisk og aldrig er sur som andre kørelærer kan være, hvis man kommer til at lave en brøler.

Jeg kan blive ved med at rose ham og hans køreskole, men det ville nok blive lidt kedeligt at læse flere siders stil om en køreskole smiley

Kort sagt: Mangler du et kørekort, er kørekortpro.dk den eneste vej frem smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køreskole anbefaling!
Kommentér på:
Køreskole anbefaling!

Annonce