{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu kan den bare komme ! ! ! ! ! ! ! !
  • #1   26. feb 2012 .

• #2   26. feb 2012 Hvad med hjelm det bruger du ikke eller ? smiley

• #3   26. feb 2012 Nej det er ikke blevet et hit der hvor jeg kommer fra........................

Ok så
    HJELM TJEK.
    Det var en forglemning..........

jo jeg ved godt det hedder forglemmelse smiley

• #4   26. feb 2012 du må da gerne køre nu smiley

Det må jeg ihvertfald. det er kun december og januar jeg ikke må køre på den

• #5   26. feb 2012 Jeg mangler så liiiiiige at ordne en MILLIARD ting på Transalpen før min sæson starter...måske om en måned...måske to.... overvejer at købe en lille 5k maskine til mellemtiden....

• #6   26. feb 2012 Kennet: hvor har du forsikring ? Jeg må sku heller ikke kører før 1.marts..

• #7   26. feb 2012 GF smiley

• #8   26. feb 2012 argh okay, sku for dyre til mig smiley

• #9   26. feb 2012 dyre smiley hvad giver du smiley

jeg giver knap 3000 kr for fuld kasko.

• #10   26. feb 2012 hold da op det var sku billigt.. Jeg giver 2400,- i ansvar.. (tryg)

De ville have ca 5000,- da jeg ringede i ansvar smiley

• #11   26. feb 2012 og selve testen på deres side siger 3085,- for ansvar hos GF

• #12   26. feb 2012 Mangler stadig at samle det sidste på min, men giv mig en enkelt dags arbejde, så er den klar smiley

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #13   26. feb 2012 Kenneth S

Læs lige dine vilkår igen

Fra GF forsikring

13.2.1 I perioden fra 1. december til 29. februar dækker forsikringen udelukkende
    brand, eksplosion, kortslutning, lynnedslag, røveri, tyveri og
    hærværk.

Så med mindre du har en anden forsikring må du først køre om 3 dage

(link fjernet)

• #14   26. feb 2012 har skam læst dem smiley nu kan der jo godt være forskel på folk og forsikringer. jeg har alle mine forsikringer hos GF. her i blandt hus osv.. Jeg har sågar haft ringet til dem for at høre om det var rigtigt med kun 2 måneders stillstand. Den var god nok.

• #15   26. feb 2012 Kenneth: Han må da gerne køre før 29. feb. I følge dit link, så dækker kaskoen bare ikke ved kørsel, men ansvar dækker, som den skal. Og ansvarsforsikringen er den eneste lovpligtige forsikring.

• #16   26. feb 2012 skal svinet ikke have noget benzin at leve af? smiley

• #17   26. feb 2012 René Wagner
    Kan du bruge en MZ125 ?

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#18   26. feb 2012 Anders P

Du læser det forkert
    Hvor står der at ansvar dækker?

der står:
    dækker forsikringen UDELUKKENDE brand, eksplosion, kortslutning, lynnedslag, røveri, tyveri og hærværk.

læs igen engang, en ansvarsforsikring er rimelig væsentlig at have når man triller rundt, hvor står der at den er der?

forøvrigt har du heller ikke læst mit link, for så ville du se at det stod under den overskrift der hedder
    Kaskoforsikring uden vinterdækning:

som beklageligvis ikke blev kopieret med over. første gang.

ikke vinterdækning uden kasko

• #19   26. feb 2012 Du kigger under kasko forsikring. Og ja kasko forsikring uden vinterdækning (man kan også få MED vinterdækning, men nok om det), hvis du kigger på siden før om ansvarsforsikringen, står der nemlig ikke noget om tidsbegrænsning. Kun for kaskodelen.

Så jeg læser det helt rigtigt. smiley

Og vi er helt enige om at en ansvarsforsikring er ret væsentlig at have, hvis man er årsag til et uheld, og det at den er lovpligtig at have.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#20   26. feb 2012 Anders P

Synes du skulle ringe til din forsikring i morgen, inden du kører nogen steder

For hvis du triller ind i en person og gør vedkommende invalid, så står du til en stor økonomisk overraskelse.

Men lad os bare antage at ansvar dækker de her 3 mdr., og det gør kasko jo åbenbart også, hvor er så forskellen på stilstand og normal forsikring?
    Et eller andet må jo gøre den er billigere og et eller andet må jo gøre at folk sidder og sukker efter 1 marts

• #21   27. feb 2012 Nu skriver Kennet jo at han rent faktisk har snakket med sin forsikring om det kunne have sin rigtighed at der kun er to måneders stilstand, så jeg kan ikke se det store problem?

• #22   27. feb 2012 Ja må lige vente lidt endnu,den står splittet ad i atomer men så er den også 200% klar når jeg har samlet den igen

• #23   27. feb 2012 Hvis man er salt forskrækket skal man vente lidt http://www.vintertrafik.dk

I Aalborg havde de pudret vejene smukt hvide i nat.

• #24   27. feb 2012 Tidligere havde jeg slet ikke stilstand på min forsikring, men kunne køre året rundt. Gjorde det dog aldrig, men det var rart ikke at skulle vente til1/3 hvis vejret var godt

• #25   27. feb 2012 Martin, jeg har haft de maskiner jeg skulle have under 200cc hehe hvordan sidste gang var det en gn125 som du nok kender smiley

• #26   27. feb 2012 Sådan her er min forsikring skruet sammen:

Ansvar: Dækker alle årets 12 måneder.

Kasko: Dækker alle årets 12 måneder, MEN ikke køreskader i december, januar, februar.

Så stjålet i december, ingen problem.
    Kørt gammel dame ned i december, hun får penge af min ansvar, jeg får intet på min kasko.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#27   27. feb 2012 Morten M
    Hvor har du forsikret, den udgave der har jeg aldrig hørt om i de 12 år jeg har været ansat ved forsikringen.

Hvis du har den på stilstand, altså den "normale" udgave, så er der ikke ansvar på den i december, januar, og februar
    Men udelukkende kasko.

Dvs at man ikke må køre på den, gør man det så alligevel, så dækker kaskoforsikringen ikke hvis der sker et uheld, på den tur, da man har skrevet under på den holdet stille.

Og så lige en ting, hvorfor skulle man opsige sin kasko i de 3 mdr hvor sandsynligheden for at vælte er størst?

• #28   27. feb 2012 René Wagner
    Ja den kender jeg godt. Den skal jeg snart se at få samlet færdig, så den kan komme på vejen igen. Skal nok smide fotos

• #29   28. feb 2012 Kenneth H. Det kan sgu godt være, at du har ret og ansvar kun dækker i ni måneder. Så er det godt den stadig står i kælderen.

• #30   28. feb 2012 Kenneth H, jeg har helt styr på min forsikring.

Hvor er du ansat? I tjekker vel også jeres konkurrenter ud, så I ved hvad de tilbyder?

Jeg har endnu kun set at forsikringen er sat sammen som Morten M skriver. Snakken om 1. marts er vel både fordi det er første forårsmåned samt der er en del med stilstandsforsikring om vinteren.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#31   28. feb 2012 Anders P

Er det ikke netop stilstandsforsikring vi snakker om?

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#32   28. feb 2012 Hvis i er i tvivl, så få en skriftelig beskæftigelse fra jeres forsikringsselvskab.

Har desværre set mange, når de er nye i forsikringsbranchen, give fejlagtige oplysninger til folk, fordi de ikke vil indrømme i telefonen de er nye og lige skal undersøge det.

• #33   28. feb 2012 I mit forsikringsselskab (Tryg) bliver ansvarsforsikringen billigere, hvis jeg piller pladen af i November, December, Januar, Februar.

Det er hvad jeg har fået at vide, og derfor tog jeg den af.

Den dækker ikke noget, i de 4 mdr. hvis pladen er monteret.........

Heller ikke hvis den bliver stjålet, men hvis pladen ikke er der, så dækker den ved tyveri.................

• #34   28. feb 2012 Kenneth H, jeg troede vi snakkede om ansvarsforsikring hvor en ene side mener at den ikke dækker hele året. Og i det tilfælde længere oppe står der kun at kaskoen ikke dækker køreskader i vinter månederne.

Anyway, god sæson. smiley

Kommentér på:
Nu kan den bare komme ! ! ! ! ! ! ! !

Annonce