1.763 visninger
|
Oprettet:
Hilser MC folket stadig på vejen? {{forumTopicSubject}}
Har netop købt MC igen efter 10 år - en ny CBR600FA og glæder mig naturligvis som et lille barn til at få den.
Kom til at tænke på - hilser man stadig med løftet hånd til alle mc'er, eller er det gået i glemmebogen?
Anders
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 36
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.088
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 154
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 124
sep 2011
Emner: 17 Svar: 451
Stopper også hvis jeg ser en med MC'ist i vejkanten der ser fortabt ud.
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.400
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
- og der er mange i udlandet der også hilser - super hyggeligt.
jun 2007
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 185 Svar: 799
Ses derude.
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
Jeg hilser kun, når jeg køre i pit.. *GG*
Jeg må ikke køre på vejen for min kæreste... c",)
/Rass
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 6 Svar: 61
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 119
Men Jesper F jeg er også blevet en midaldrende mand på touring maskine (næsten)........reaktions evnen er ikke det det var og det kunne være du skulle kigge i bakspejlet for at se hilsnen........;-))
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.165
(Eller også gav han mig fingeren fordi han havde spottet min liiiidt for høje fart ggg)
aug 2011
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 311
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.088
jan 2004
Følger: 104 Følgere: 95 MC-er: 5 Emner: 71 Svar: 199
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 132
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 50
Og tillykke med maskinen.
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 95
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.362
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
okt 2011
Følgere: 180 MC-er: 4 Emner: 283 Svar: 2.388
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.007
Som et indslag i debatten om mærke/typesnobberi;
Var i sommers på Island og køre øen rundt.
Det var den koldeste sommer i 30 år og trods modvind af orkan styrke, tåge, regn og temperaturer nær frysepunktet, så vi masser af folk på trædecykel med anhænger og fuld oppakning (telt! m.m.) på vej rundt. Alle hilste på hinanden!
Måske pga vejret, måske fordi man ikke så så mange andre, måske bare fordi alle os på 2 hjul kæmper den samme kamp mod vind, vejr og andre trafikanter? Det har vel altid været årsagen til at vi på mc hilser på hinanden
Ps Bortset fra vejret sidste sommer, så er Island det smukkeste sted i verden og en super super fed mc destination (også på alm mc). Vi havde 25C og sol året før! Skal helt sikkert derop igen x3 en dag
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 99
jo jo og går jeg i selsving stopper jeg op og giver en krammer , det er jo forår,
vi ses der ude
pas nu på jer selv , vis jeg passer på dig passer du på mig C;)
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 228
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 366
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 494
Dem der ikke hilser, er dem der ikke kan styre cyklen med en hånd
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
feb 2010
Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 470
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 53
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 474
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 366
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 366
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
feb 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 4
Det tager jeg som et tegn på at det gør man.
Om 14 dage kommer cyklen med Arrow og Rizoma halløj - for pokker det bliver godt!
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 45 Svar: 1.126
Jeg hilste også til én, da jeg kørte på din Dax sidste weekend ;-D
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 366
Hilser MC folket stadig på vejen?