{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Nyt fordæk {{forumTopicSubject}}

Hej mcg

Jeg skal have købt nyt fordæk og vil hører lidt hvad jeg skal gå efter.

Jeg skal bruge cyklen som hverdags cykel. Udover dette skal der også leges lidt i sving og hastighed, faktisk lidt af det hele, men mest alm stille og rolig landevej

Jeg har kig på pilot road 3, men kom gerne med bud smiley

jeg skal have værksted til at skifte det så gerne mærke der føres ved de fleste forhandlere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt fordæk
  • #1   2. mar 2012 pilot road 3 er et godt dæk kører selv med metzler z8 dem er jeg godt tilfreds med

  • #2   2. mar 2012 der findes som sådan ikke ringe dæk hvis du køber et dæk som vil passe til dit tempo og road 3 er et særdeles velegnet dæk til det meste og helt super i regnvejr som vi må indse der er en del af i vores land

  • #3   2. mar 2012 Mange tak smiley

    Tager de ekstra for at montere det når dæk/følge sidder på cyklen og man bare aflevere cyklen ?


  • #4   2. mar 2012 det plejer og være billigst hvis du selv afmontere hjulet smiley mener den normale pris er omkring 300kr for montering og afbalancering

  • #5   2. mar 2012 Hej Mikkel..
    Jeg har nogle super gode brugte hvis det er, dog ikke Michelin, men Bridgdestone BT 021 og 23. Sådan et koster 400 monteret og afbalanceret, ved løst hjul og 500 kr med hjulet på cyklen..


  • #6   2. mar 2012 Jeg har intet værktøj eller bukke og vel lige så nemt og smide hele cyklen ned og få det skiftet mens man venter smiley

    Lennon: Vil helst de er nye, har desværre dårlige erfaringer med brugte dæk (biler) men takker for tilbuddet smiley


  • #7   3. mar 2012 Vigtigst af alt med dæk - "vær ærlig overfor dig selv - hvordan og hvornår kører du...
    Knæet i asfalten hængende på den sidste mm - sport / hypersport dæk
    Friske ture korte og lange - sporttouring
    Udfra din mc / ikke for at være forudindtaget / så skiller der sig nok to dæk klart fra mængden, Bridgestone BT023 og Mich pr3 og du vil være godt betjent lang tid med begge disse.
    Jeg kender ikke, og har aldrig kørt pr3, men kan blot la' mine varmeste anbefalinger gå videre mht BT023 dækket
    Men det her er ren jihad - og meningerne polariseres oftest om lige de to mærker, så hvis du vil noget andet, så tror jeg også fks. Pi. "angel / demon" dækket er et fint dæk


Kommentér på:
Nyt fordæk

Annonce