{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt fordæk?
  • #1   27. mar 2012 Hvad kører du med bag på...? Hvordan kører du og hvad vejr kører du i...?

    Sammenlignet med BT-016 Pro har S20 overlegen handling på våd og tør overflade, mens den fremragende slidstyrke bevares. Bridgestone’s veldokumenterede opbygning med Mono-Spiral Belt (MSB) og High Tensile Super Penetrated Cord (HTSPC) er blevet optimeret til at producere en større kontaktflade ved alle nedlægningsvinkler og dermed større grip under alle forhold. Ved lavere nedlægningsvinkler giver den større kontaktflade bedre følelse med vejbanen samt mere komfort.
    Ved større nedlægningsvinkler vil man opleve større stabilitet i sving.

    Jeg kører på BT016pro som er i hypersport klassen... Jeg synes det er et rigtig godt dæk, men måske lidt til den sportslige side, selv om jeg kører frisk vil jeg har sporttouring BT023 på næste gang...

    Vil du have større dækvalg kan du jo overveje at skifte til 17" forfælg, det koster ikke mange kroner...

    / Bülow...


  • #2   27. mar 2012 Jeg kører kun med mig selv og indimellem en tanktaske og rygsæk:)
    Men tak for hjælpen, jeg prøver at kikke dæk igen:)


  • #3   28. mar 2012 Jeg mente hvad mærke og model er dit bagdæk..? Nogen gange kan man nemlig få en dårlig kombination med forskellige mærker og modeller på for- og bagdæk...

    / Bülow...


  • #4   28. mar 2012 Din hornet ser ret fræk ud i de farver... Er det en speciel edition eller hjemme designet...?

  • #5   30. mar 2012 Jeg købte mcén brugt for 2 år siden, og den var svær at sælge for forhandleren pga. designet, som jeg faktisk finder ret frækt:). Det er en engelsk maskine, så jeg kender ikke dens historie. Jeg er dog vild med dens design:)

  • #6   30. mar 2012 Synes nok den ikke lignede en DK model... Den er da mega fed i de farver, det er lækkert at se noget andet end blå, sølv & rød...

    / Bülow..


  • #7   31. mar 2012 Ja den er lidt unik:)... På både godt og ondt... Man er rimelig genkendelig når man kører rundt på vejene:). Da jeg så den første gang var der også en Fedtmule på fronten, og det var lige en tak for meget, så den er fjernet:)

Kommentér på:
Nyt fordæk?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce