Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Show" plader til MC?
  • #1   5. mar 2012 www.showplate.se

Jeg havde en på min gamle XTZ i det helt lille format for år tilbage..
    Naturligvis med det rigtige reg.nummer....
    Jeg kørte vel 20-30.000km i norden med pladen uden at høre for det.
    En ven købte maskinen og fik pladen med..
    Inden 500km var han stoppet, noget med dokumentfalsk, en bøde og pladen blev konfiskeret...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.919
    #2   5. mar 2012 Showplate.se

• #3   5. mar 2012 Henrik. Med andre ord, kørte du uden ansvarsforsikring? Ikke godt nok Henrik.

• #4   5. mar 2012 300 kroner! Så kan jeg sku lige så godt indregistrere den hehe.

• #5   5. mar 2012 L A B : du har et sjovt forhold til værdi , smiley hvad synes du sådan en må koste ?

• #6   5. mar 2012 "Henrik" skriver ikke noget om at der ikke fandtes en "rigtig" plade til MC'en. DVs. Der kan sagtens have været ansvarsforsikring på den. Noget andet er , at man ikke må fabrikere sine nummerplader selv - hvilket nok er der hvor dokementfalskneriet kommer ind...

• #7   5. mar 2012 Tror sku jeg springer over så smiley

• #8   5. mar 2012 Hallo...

Det sorte er bogstaverne....
    Læser i alt på den måde? ';O)

Jeg havde den rigtige plade, og som jeg skriver var det det rigtige reg.nummer der stod på snydepladen... den var naturligvis forsikret og alt....
    Jeg syntes bare det var sjovere med en lille plade i stedet for den store.
    Jeg var naturligvis klar over at det var ulovligt, men forsikring m.m..... der var der ikke noget at komme efter..

• #9   5. mar 2012 Alfons... Spot on....

Må vist hellere bøje i neon og klippe i pap næste gang jeg skriver noget der er SÅ svært ;O)

• #10   5. mar 2012 Henrik : tror kun det var like a b. der ikke havde spottet den smiley

• #11   5. mar 2012 På den netop afholdte mc udstilling i Gøteborg, havde de en stand, hvor deres "plader" var udstillet, og der blev også produceret, mens man ventede.
    De kan lave nr. plader i samme størrelse og udformning, som dem der benyttes i DK - det er næsten ikke til at se forskel - hvis det ikke lige var for reflex`en og hologram striben, som vi har på original plader i DK.
    I S skal man bare have en nummerplade, der er let læselig, så her er alle showplates nr. plader lovlige.
    PS: indenfor politiet kalder man dem for: Perleplader - gæt hvorfor.

• #12   5. mar 2012 Ah smiley Læser hver anden linje somregel.

Kommentér på:
"Show" plader til MC?

Annonce