{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

begynder motorcykel {{forumTopicSubject}}

nu ligger landet sådan jag jeg snart fylder 18år. og skal til at have min første motorcykel og jeg ville høre om der er nogen der har nogen gode råd eller forslag til min første mc.
jeg er 194 højt og jeg har selv haft kigget på en hyosung gt250r eller kawassaki ninja 250r.

tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  begynder motorcykel
  • #2   12. mar 2012 okay men hvad med højden, side stillingen og sådan??

  • #4   12. mar 2012 okay tak

  • #5   12. mar 2012 sv650 s du kan neddrosle den i starten og derefter pille det af. smiley
    så skal du ikke tænke på evt. økonomisk mist ved at sælge igen.


  • #6   12. mar 2012 Du bliver ofte hurtigt træt af de "små" cykler..

    Ud og prøv nogen forskelligt - men min anbefaling er at købe en lidt større motor og så med drosling.

    GS500 fra Suzuki er temmelig populær og ved at gå lidt op i kubik får du lidt bedre bundtræk til f.eks. en dag du ska ha en passager med


  • #7   12. mar 2012 jeg har lige købt en hyosung gt250 r og den er jeg meget glad for passer fint i højten og man sider godt på dem og jeg er 190 og de rykker godt efter det kun er en 250 cc

  • #8   12. mar 2012 Du får spat af en 125 og en 250.
    Jeg har selv haft en GSX-R 250, som har 45HK so du ikke engang må køre på.
    Gør som han siger ang. en SV650 med drosselkit.
    Du får en maskine der yder det den må for dig og du får et laaaangt bedre bundtræk, end med de små riskogere.

    Og så slipper du som han siger for salg og nykøb, hvilket du 2 gange kan ende med noget lort.

    Jeg har erfaringen med de små ( GSX-R 250, TDR 125, NSR 125 )
    Og de er altså ikke super fede.
    Hverken i kørekomfort, lejetøjsfaktor eller kvindefaktor.

    Havde jeg pengene, så havde jeg også købt noget større, men til 4000,- for en NSR125 ( 6000,- når alle fejl er rettet og med plader på ), så sagde jeg ikke nej.


  • #9   12. mar 2012 Jeg var rigtig glad for min Yamaha FZS600. Er selv 193cm.
    Man sidder godt. Perfekt balance, gode bremser, og masser af motorkraft, når du en dag piller droslingen af. Hvis du går på nettet og læser om den, så er det en motorcykel som alle kan køre på. Den ER utroligt letkørt.
    Er man til fuldkåbe kan dette tilkøbes...


Kommentér på:
begynder motorcykel

Annonce