{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Martin  T
Martin T
Tilmeldt:
1. feb 2022
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

Motorcykel til begynder ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa godtfolk jeg skal til at tage kort til MC i i den forbindelse som så mange andre også har skrevet vil jeg gerne høre jeres mening ang den første Cykel jeg er helt vild efter en chopper/bobber jeg elsker costum modellerne men da jeg er er ret høj 1.79-80 ca vil jeg lige høre hvad i mener der er af lave cykler som ikke vejer 1 ton jeg har selv set på en Honda Magna fra 87 eller en Suzuki intruder 800 men hvad mener i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel til begynder ?
  • #1   1. feb 2022 Find en du kan tænke dig, og ud og se den i virkeligheden.
    Det kan opleves meget forskelligt, hvordan man synes det føles.
    Kan ikke lige nævne en specifik model da jeg ikke kender så meget til de der chopper cykler.
    Kender til en ret spinkel pige der har maruder 800 uden problemer, jeg synes sgu den er ret stor og skrumlet, men hun kører fint på den. . Det er som sagt forskelligt


  • #2   2. feb 2022 Jeg startede med en Suzuki 800 Intruder, og jeg er høj + 190 cm smiley Og den havde fruen og jeg meget glæde af. Så ikke noget dårligt valg

  • Martin  T
    Martin T Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #3   2. feb 2022 Der skulle stå ikke så høj smiley men ja jeg har selv set på de maskiner men som sagt så er det højden da jeg gerne skulle kunne have begge ben på jorden og kunne holde den ?? jeg er blevet ret begejstret for en Yamaha virago 535 som jeg har kigget lidt på har i kendskab til sådan en ??

  • #4   6. feb 2022 Viggo 535 er en udmærket starter mc.

Kommentér på:
Motorcykel til begynder ?

Annonce