1.042 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Syn af kawasaki z750 Syn af kawasaki z750

Hej.

Jeg har lige et spørgsmål.
Hvordan er det med syn og udstødning.
Skal man have original udstødning på når den skal synes. Og hvis jeg køber en kawasaki z750, skal den så synes eller hvordan er reglen der?

Jeg tænker også i forhold til hvis man har et andet udstødning (fx xsil): Kan den synes med det?

Håber der er nogen der har forstand på det.

Mvh
Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn af kawasaki z750
  • #1   2. apr 2012 det er satme meget forskelligt fra sted til sted.. jeg gider aldrig døje med sådan noget, et omsyn koster ca 200kr, og det er den eneste udgift der er hvis den bliver dumpet, for du kan være heldig at synsmanden ikke engang gør så meget som at starte motoren.. så spild af tid at begynde at lave den til std..

• #2   2. apr 2012 Som der står så mange andre steder.. Hvis du er mere end 5 år gammel.. Skal cyklens synes før du kan omregistrere den..
    Og som Mirza A siger.. Så er der kæmpe forskel på de forskellige steder der syner dem..

Ellers smid en DB killer i ? Og der er bunker af gode råd herinde til hvordan du får den til at sige mindre hvis du tror den larmer for meget til en syn..

• #3   2. apr 2012 Tak for svarene.

Jeg har hørt at udstødningerne skal være godkendt og de skal være ingraveret med noget tekst.

• #4   2. apr 2012 Der skal være en Tüv godkendelse på dem, og der må ikke stå for "road use only" men igen.. det er langt fra eller der hænger sig i det medmindre den støjer hjernedødt.. og selv da findes flinke synsmænd smiley

• #5   2. apr 2012 Okay.
    Jeg kan godt høre at det ikke er helt slemt alligevel.
    Vil nemlig købe en kawasaki z750 eller z1000 men jeg gider ikke at den ikke kan synes med det rør som den har på.
    Så skal jeg til at ofre penge på et originalt.

• #6   2. apr 2012 Bed sælger om at syne den for dig?? Så kan du jo evt. betale ham de 250kr men mon ikke de kan blive en del af forhandlingerne...

Men kan godt forstå du ikke vil købe en MC der ikke kan gå igennem syn.. Eller er "lovlig til vejen" når den jo bliver købt til det brug..

Så jeg ville bare kræve den var synet når du henter den.

• #7   2. apr 2012 Ja, det kunne jeg selvfølgelig også.

Lige et andet spørgsmål.
    Er der nogen der ved hvad omlakering koster på en motorcykel? (Tænker z 750)

• #8   2. apr 2012 Jeg har spurgt to steder her i nærheden af KBH til hvad min ville koste at få lakeret og malet hvid.. Blev mellem 6-7.000kr... Og det var begge steder ret enige om.

Ellers kunne du jo evt. købe et nyt kåbe-sæt til den via ebay.. Som jo hurtigt bliver en del billigere.

• #9   2. apr 2012 Jeg søger en naked z 750.
    Troede slet ikke det var så dyrt. Det er jo ikke ret meget der skal males.

• #10   2. apr 2012 Fuld kåbe cykel koster 6-7000 kr for 1-2 farver og klarlak. Der er jo en del arbejde i det uanset....

• #11   2. apr 2012 Jeg skal bare have malet 1 farvet ( sort).
    Og da det er naked jeg vil have, så koster det forhåbentligt ikke 6000-7000 kroner.

• #12   2. apr 2012 Ring til en maler og hør ham ad.

• #13   2. apr 2012 Det vil jeg gøre.

Tak for de mange svar.

• #16   2. apr 2012 AYE Jacob nu bliver jeg misundelig! Vil stadig have et lignende tilbud på dine crash-pads smiley

Kommentér på:
Syn af kawasaki z750

Annonce