1.571 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Syn af kawasaki ninja 250r Syn af kawasaki ninja 250r

Hey

Har lige købt mig en dejlig kawasaki ninja 250r, problemet er bare at den lige er blevet over 5 år gammel, og så skal den til syn hvis der skiftes ejer (har jeg ret)?

Den tidligere ejer siger at motorcyklen godt kan synes med denne udstødning http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper?preadd=action&key=005-2080107V men det tror jeg næppe, da den larmer en del.

Nogen eksperter som har styr på det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn af kawasaki ninja 250r
  • #1   24. sep 2013 Enten se om der findes en DB-killer til denne udstødning.
    Ellers hør den gamle ejer om han har den originale udstødning. Så kan du jo skifte den ud i forbindelse med syn.

• #2   24. sep 2013 Problemet er at sælgeren købte den uden den originale udstødning. Så det lidt noget lort

• #3   24. sep 2013 Det står jo ligesom klart og tydeligt i linket !

Two Brothers Racing products are designed and sold for race use only.
    Not legal on public roads, streets, or highways

Den cykel kræver et E-mrk udstødning for at være lovlig. Men dermed ikke sagt at der sikkert er flere synshaller som vil godkende den som de plejer !

• #4   24. sep 2013 Så det vil sige at den godt kan gå igennem ?

• #5   24. sep 2013 det var da ihvertfald vær og prøve og køre til syn med den potte og ja den skal synes ved ejerskifte

• #6   24. sep 2013 Da jeg synede min gsxr 600 k7 havde den taylormade udstødning på, som larmer helt sindsygt. Han tændte ikke engang cyklen, han beundrede den bare og sagde den var fed smiley Men tror det er afhængigt af hvilken synsmand du bruger smiley

• #7   24. sep 2013 Frederik S
    det knuser mit hjerte at læse dit indslag for er de der syn bare enu en penge makine ;o)

• #8   24. sep 2013 Min vtr gik igennem syn her for en måneds tid siden med det potter den er på, og det buldre satme igennem. Min synsmand sagde bare; du er godt klar over den ikke må larme mere end 50db ikke?, jeg sagde joooooo menøøøøh, han sagde bevares vi skal også være realistiske. Så den er god nok. Min generelle oplevelse er at synsmænd er ret 'large' hvad motorcykler angår smiley

• #9   24. sep 2013 Hvor meget ka sådan en lille maskine sige? smiley

• #10   24. sep 2013 100rr på du bliver overasket når du høre den;)
    Jo tak allesammen, Jeg ville bare lige høre om det var et problem eller ikke smiley

• #11   24. sep 2013 Nej den er ikke lovlig.
    Men du kan jo gøre som de fleste som møder op med sådan en udstødning. Sige at du har en MC der skal synes, men du vil godt først lige høre om den udstødning der sidder på den kan godkendes.

• #12   24. sep 2013 Jeg ville prøve at køre til en synssted og ( spille lidt dum ) Øhh Hej kan jeg godt få den synet med denne udstødning ??
    Det koster ikke noget, Hvis han siger ja så bestil en tid hvis han siger nej så prøv en anden sted ...

• #13   25. sep 2013 Rasmus du ved vist ikke helt hvor lidt 50dB er. Men nok dumt at begynde at debattere med den flinke mand

profilbillede
  • #14   25. sep 2013 jeg har lige solgt min, og der stod jeg da selv for synet, du burde kræve at sælger fik den synet inden du købte den. smiley Bremseskiverne på min var for tynde, men nu har jeg fået nye på, har du tjekket om dine også er? det er ret common at de bliver hurtigt tynde og nye koster 2000-3000kr.

mht. udstødning skiftede jeg til originalt for en sikkerhedsskyld... undtagen ved omsyn for der skulle de bare lige måle skiverne for den gik igennem.

• #15   25. sep 2013 Hvis den ikke kan synes, er der måske en venlig sjæl, der kan låne dig en original udstødning

• #16   25. sep 2013 Thomas R

jeg er udmærket godt klar over hvad 50 DB er, det ændre ikke på jeg citerede synsmandens ord.

Kommentér på:
Syn af kawasaki ninja 250r

Annonce