789 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Street Vs Turing Street Vs Turing

Hvordan valgte I jeres mc type.
Jeg synes det er svært, de forskellige cykler har hver deres styrker frem for den anden.

Og inden det kommer inlæg hvori I skriver at jeg bare skal prøve dem og så ved jeg det, så har jeg prøvet på den ene side Hayabusa og Blackbird og¨på den anden side en Z1000.
Og jeg synes stadig og vippe frem og tilbage

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Street Vs Turing
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   7. apr 2012 Ligemeget hvad du køber, er der et kompromis. Touring cykler er ikke lige så gode til sjov og ballade som street bikes, og omvendt.

Jeg sagde til mig selv: Hvad kører du mest af - touring eller sjov og ballade.

Svaret var ubetinget det sidste, og kombineret med at jeg synes kåbecykler (pånær meget få undtagelser) er røvgrimme, blev det en streetbike.

Jeg har ikke fortrudt - heller ikke da jeg i 2009 var i alperne. smiley

• #3   7. apr 2012 John P

Jeg har lige solgt min RSV1000 bla pga kørestillingen.
    Hvordan har det været at komme over og have fart vind og støj?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #6   7. apr 2012 Det lægger en naturlig dæmper på udskejelserne, men oplevelsen af farten er mindst lige så intens.

Det er kun nede på grillbaren man praler med 250km/t alligevel...

• #7   7. apr 2012 Det ene udelukker jo ikke det andet. Man kan jo få cykler der kan lidt af hvert. bl. A kunne min R 1200 GS både køre rigtig frækt og sjovt i svingene, hvor "racerne" havde svært ved at følge med og 2 sekunder senere, så var det en touringcykel, der kunne fragte en til bunden af Italien uden problemer eller gener. Samt den selvfølgelig også kunne fragte mig lidt længere ud på heden end en gadecykel kunne.
    Min nuværende Bandit 1250 har jeg stylet lidt om, så den kan lidt af hvert. Lige fra touring til street. Jeg sidder godt på den og den kan godt køres frækt på.
    Lidt til gården og til gaden.
    ;O)

• #8   7. apr 2012 Det er forbavsende hvor lidt kåbe der skal til for at give læ til høj fart. Min lille kåbe-frimærke giver læ til marchhastigheder på over 160 km/t med oprejst kørestilling i timevis.

Kommentér på:
Street Vs Turing

Annonce