1.452 visninger
|
Oprettet:
MC uden papir. kan papirerne søges hjem? {{forumTopicSubject}}
Hej Jeg har kig på en Husaberg 470cc fra 02 den kommer fra England.
Der er ingen papir på den da den har været brugt til at køre supermotard på.
Tror I jeg kan søge papirerne hjem på den?
Og hvordan gør jeg?
Og lige en ekstra ting hvad tror i at afg. er på den?
8-10.000kr eller er det mere eller mindre?
Håber I kan hjælpe mig
Mvh. Bo J
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.784
Du skal udfylde og indsende denne blanket - det forudsætter dog at den har været indregistreret i UK på et tidspunkt...
http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/BuyingAndSellingAVehicle/ImportingAndExportingAVehicle/DG_4022582
.. og iøvrigt er der ikke lavet en 470ccm husaberg i 02!
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.784
http://www.direct.gov.uk/prod_consum_dg/groups/dg_digitalassets/@dg/@en/@motor/documents/digitalasset/dg_065267.pdf
Det andet var et generelt link..
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
på deres tilladelse kan du både syne og registrere køretøjet ingen problemer der , evt.få tidligere ejer til at give dig en kvittering på dyret indeholdene de relevante oplysninger , stelnr. m.m.
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.784
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
apr 2006
Følger: 54 Følgere: 52 MC-er: 5 Svar: 98
apr 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Jeg er stadig lidt i tvivl
Jeg syntes ikke jeg kan finde dem billiger i Tyskland.
Hvordan med service/vedligeholde af sådan en maskine?
Det var meningen at jeg ville bruge den til dagligdags kørsel til og fra arbejde og så til lidt offroad engang imellem.
Mvh. Bo
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.784
dvs at den er komplet uanvendelig til andet end leg - jeg har selv en husaberg - .. og med mindre du virkelig har kassen så skal du også kunne skrue selv..
og den egner sig ikke til daglig transport af flere grunde...
1. De meget korte serviceintervaller...
2. Den har en meget lille oliepumpe, hvilket betyder at den ikke har det godt med længere ture med konstante moderate omdrejninger - den skal altså helst køres med skiftende omdrejninger.
3. Den er uegnet til tæt bykørsel, da den ikke har en blæser og ikke er konstrueret til at holde stille, men drøne rundt på en bane.
4 Motorens karakterstik (hårdt tunet) gør at den går elendigt når man kører småt på den..
5. og så er modellerne fra før 04, til tider så pissesvære at starte at man ikke kan stole på dem ( findes dog nogle eftermarked ombygningssæt som gør dem nemmere at starte),,
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.784
apr 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Jeg kan dog godt skrue selv.men mest i biler
men det lyder dog mere fornuftig at købe en mere rolig maskine (ikke tunet)
MC uden papir. kan papirerne søges hjem?