{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

MC uden papir {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg er ved at købe en mc uden papir på, ejeren har både en underskrift fra ham han købte den af og jeg for en underskrift fra den nuværende ejer.
Spørgsmålet er så kan det lade sig gøre at skaffe en ny registrerings attest til cyklen så jeg kan bruge den på vejen eller er den bedst egnet som bane ged

Mvh Magnus


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC uden papir
  • #2   4. jul 2018 Hvis skat kan finde den i systemet. Så kan du søge om en ny attest med de oplysninger du har.
    Det koster 100kr og tager et par uger.
    Hvis ik de kan se den i systemet, får du en attest på at du kan få lov at kører til syn, og så skal der betales afgift, ligesom hvis den var importeret.


  • #3   4. jul 2018 hvis du har stelnummeret eller registreringsnummeret på cyklen (hvilket jeg lidt går ud fra), kan du selv gå ind på skat's hjemmeside og søge oplysninger på den.

    Hvis du ikke selv synes du kan finde rundt i det derinde, så send gerne stelnummeret til mig i en PB. Så skal jeg nok finde ud af det for dig.


  • #4   4. jul 2018 Ja med underskrift kan du.. Medmindre den er fra udlandet.

Kommentér på:
MC uden papir

Annonce