{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.361 visninger | Oprettet:

Mister kørekortet for livstid... {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1740712.ece

Har ikke tjekket op på om det er repost, - hvis ikke så lad os da få en lille debat i gang.

Personligt synes jeg det er at overreagere, at manden står til mulig ubetinget frakendelse af kortet for livstid.

Hvis alle de travle politimænd og overhoveder tog et kig på Youtube, så kunne de jo ikke lave andet end at kontakte folk der køre stærkt på de offentlige veje..

Jo jo, det er da en voldsom overskridelse af den gældende hastighed, - men ingen skade er sket, så sku' vi nu ik' liii'...

Hvad er jeres mening?? - Jeg ved at MANGE af jer herinde, ligesom jeg selv, ikke er Guds bedste børn, når det kommer til hastighederne på offentlige veje..! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mister kørekortet for livstid...
  • #1   12. apr 2012 De skulle give os lov til at lave flere baner, så kunne man komme af med sine fartlyster smiley

Er selv kørelærer og der kommer mange, rigtig mange, der har fået taget kortet.
    Og de køre jo alligevel.
    Jeg er større tilhænger af en betinget frakendelse og en STOR bøde.
    Og nej, jeg kører da heller ikke altid lige pænt.......

• #2   12. apr 2012 Det er uden tvivl uansvarligt, men jeg er faktisk fuldstændig ligeglad og kører også selv som en brækket arm til tider.

• #3   12. apr 2012 "har nu givet ekstrabladet.dk lov til at vise videoen til skræk og advarsel"

haha..

nå, men er man "typen" som kører 300km/t og har mistet kørekortet for livet, så bliver det nok ikke sidste gang man kører, kørekort eller ej smiley

• #4   12. apr 2012 det skal lige siges at det er i Norge og de er jo total blæst i toppen hvad fart angård,og ja jeg ved har boet der oppe i nogle år ,og været i kontakt med det norske politi der er ingen kære mor hos den.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #5   12. apr 2012 Det dummeste er ikke at han gør det, for der skete jo ingenting.

Men at man ikke sørger for at dække sine spor så man kan undgå tiltale, er fanme dumt... smiley

• #6   12. apr 2012 Mega griner.
    Det er fandme noget at et selvmål han laver der. Måske han lige have sikret sig at han ikke kunne blive identificeret af policen når man laver lidt sjov i gaden.
    (Det kan jo være at de ikke har en skid på ham, hvem ved? Måske det bare er en skramme kampagne de laver der.)

• #7   12. apr 2012 Har de taget højde for speedos fejlvisning Hehe.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #10   12. apr 2012 Øhh...hvad er problemet? Han kører for hurtigt - det er ulovligt - og så er den ikke længere. Og hvis det Norske Politi virkelig kan- og har fundet frem til manden på baggrund af hans "elektroniske spor", tja, så må han jo tage straffen forudsat at deres videomateriale er af sådan en beskaffenhed, at det reelt kan bruges som bevis - hvilket jeg tvivler meget på det kan! Ét er af "nogen" har lagt en video på Youtube - noget andet er bevis for "hvem kørte motorcyklen" osv. osv. . End of story!

• #11   12. apr 2012 De har jo heller ikke et naturlig forhold til alkohol i Norge, så kæden skal da hoppe af ved den mindste morskab.

• #13   12. apr 2012 der mangler stadig bevist hvem der førte motorcyklen.. Så det er kun en gang ekstrablad sludder

• Carsten M
    Carsten M Tilmeldt:
    mar 2011

Følgere: 1 Svar: 122
    #15   14. apr 2012 If you can't do the time - don't do the crime.

Talte med en norsk journalist ved et presse arrangement og vi var rystede over bødestørrelserne i Norge. Lidt ligesom når man fortæller en udlænding hvad en MC koster i dk.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #16   14. apr 2012 @Carsten: Mon ikke det udligner sig i sidste ende? Altså, at vi betaler lidt mere i afgift, men mindre i bøde - og omvendt i Norge? :o)

• #17   14. apr 2012 Godt man ikke har plader på sin cykel *Griner smiley

• #18   14. apr 2012 GTR1400:
    Mc og biler er dyrere i Norge end Danmark, heroppe koster en GSXR750 K8 omkring 160.000, altså gammel model, billig lillebil 150.000 +, og bøderne er også store, skal spørge hvad de ligger på så vi kan sammenligne dem med de danske.

• #19   15. apr 2012 Ja biler er skide dyre i Norge.. de har bstemt ikke krise smiley

Folk de tror ofte Dk er det dyreste land fordi man siger at dk har højest afgift i EU, men man glemmer at Norge ikk er i EU c")

• #20   15. apr 2012 @Allan prisen på nye biler er ikke dyre end i danmark tvært imod... men nej de er ikke billige (en Peugeot RCZ 1.6 200 hk koster ca 500K i dk og 450K i danske dollers i norge.) , intet er billigt i norge end ik en pizza... men så betaler de jo tilgængæld næsten ikke noget i ejendoms skat og lign.

Kommentér på:
Mister kørekortet for livstid...

Annonce