Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er en Hayabusa en tung mc vedr. dæk?
  • #1   27. apr 2012 det er vel snarere et højhastigheds dæk der skal på...
    hvis du er glad for dem der sad på da du købte den så fortsæt du med dem.... ellers kørte jeg med Pilot power 2TC på min Blackbird, det er lidt i samme tyngde cykel.

• #3   27. apr 2012 Don T-

En Busa ligger også omkring 250 Kg. køreklar. Den har en egenvægt på 220 Kg + benzin, olie, og vand.

• #4   27. apr 2012 Don T har ret. De forstærkede dæk er til de store touringmaskiner som Pan European, K 1600 osv..
    "Letvægtere" som Hayabusa eller en Bandit som min, skal have de almindelige dæk.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #5   27. apr 2012 Pilot Road 3 - SÅ er du kørende! smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #6   27. apr 2012 @Per J: Det er fordi du kører "morfar" som det første. Dernæst fordi din busa er orange! Havde den nu været sort... så havde du uden tvivl valgt en helt helt andet dækstrategi... :o)

• #7   27. apr 2012 Jeg vil gerne have Michelin Pilot Road 2 ct på, da jeg har utrolig god erfaring med de dæk fra tidligere mc. Jeg er nok konservativ vedr. dæk og jeg ved godt at der kommet Pilot road 3 men min kørsel er er nok mere touring end sport.
    Jeg synes at MPR 2 ct er bedre end dem jeg har på nu.

• #9   27. apr 2012 køb dæk der er lavet busa, metzler laver kun dæk til mc og intet andet det skulle du.............:)

Kommentér på:
Er en Hayabusa en tung mc vedr. dæk?

Annonce