1.268 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Stjålet nummerplade !!!! Stjålet nummerplade !!!!

Hey, der er en eller anden latterlig gut/gutinder, der åbenbaret mente at min nummerplade var så flot at vedkommende ville eje den !
Nummerpladen er en kvadratisk mc plade med nummer: EY 18 416, motorcyklen holdt parkeret ud for min mors lejlighed i Nørrevoldgade 78, 5800 nyborg. og det er sket et eller andet sted mellem lørdag eftermiddag og søndag aften.
Hvis der er nogen der ser denne nummerplade, så giv lige lyd fra jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet nummerplade !!!!
  • #1   30. apr 2012 der er en der manglede gratis benzin.

typisk de stjæler en nummerplade, klisterer den uden på deres egen og kører ind og tanker,. og kører derfra uden at betale... så for du henvendelsen fra politiet senere...

så ring lige for god ordensskyld og meld den plade stjålet.

//Kenneth

• #2   30. apr 2012 Ja det er nemlig typisk, har oss oplevet det med min gamle bil på et tidspunkt hvor jeg var gået istå på motorvejen, og dagen efter var der ingen plader på smiley
    Totalt provokerende at man ikk kan ha noget holdende i fred smiley
    Og ja har meldt den stjålet til politiet...

• #3   30. apr 2012 Til den ny nr plade . jeg har limet min fast med rudelim og de to alm nr plade skruer så de skal bare hygge dem , de kommer på arbejde hvis de prøver at nuppe den , det er noget forbandet svineri at stjæle nrummerplader

• #4   30. apr 2012 Problemet med den løsning er at de bare smadre din kværn endnu mere for at få lortet smiley

Det er jo ikke deres ejendom så de er sgu ligeglade om de lige får revet et stykke undertail med på vejen smiley :( smiley

• #5   30. apr 2012 Krestian J , nu er mine mc fra da de var lavet af metal , men det er noget forbande svineri at stjæle nr plader og som nogle gør kører fra bensin regningen ,

• #6   30. apr 2012 "det er noget forbande svineri at stjæle"

Punktum

• #7   30. apr 2012 ja syns ærlig talt heller ikk det er særlig flinkt gjort nej, nu det 3 gang jeg har oplevet det, næste gang bolter jeg den fandme fast hele vejen rundt i kanten med nitter !

Kommentér på:
Stjålet nummerplade !!!!

Annonce