1.863 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Stjålet nummerplade! Stjålet nummerplade!

Jeg VED der kører en klovn rundt i Helsingør og omegn, med MIN nummerplade! Svinet har stjålet pladen lørdag eftermiddag mellem 1 og 4.
Straks efter jeg fik ud af det, ringede jeg til politiet for at hører om jeg havde fået dem klippet af skat (af en eller uransalig årsag eftersom jeg har betalt min afgift) eller om jeg skulle melde et tyveri!
Politiet har intet hørt fra skat så det var ikke dem, den er blevet stjålet simpelthen!

Ugen op til i lørdags, brugte jeg 4 dage i sommerhus på at gå at sætte dyret i stand og gøre den sommerklar. Og så kommer den kæmpe kødklovn og negler min plade!

En besked til idioten derude, den ER meldt stjålet! Jeg har informeret Helsingør politikreds og københavns samt hillerøds. God tur!

Jeg vil lige dele det med jer for at gøre jer obs. på at der altså er nogle stykker der ude som negler plader til tyveri af benzin eller turen til bakken den 27-03 eller bare fordi de er vold naive og tror at det nok ikke bliver opdaget at de kører med en stjålet plade.

Hvis nogen af jer ser den i Helsingør eller omegn (eller andre steder) så giv en besked - tak!
Har i nogle forslag til hvad jeg ellers kan gøre så meld endelig ud!

Nummerpladen hedder AC 71 803 og den ER meldt stjålet hos politiet og skat. Så den kan ikke bruges til noget!

Pas på der ude drenge. Vi ses på torsdag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet nummerplade!
  • #1   24. mar 2014 Jeg kender det godt, første dag jeg kørte i skole blev nummerpladen stjålet! satans til idioter!

• #3   24. mar 2014 Det var også min intention da jeg lagde den her ind! I hvert fald håber jeg at hvis nogen ser pladen at de så lige siger til!

• #4   24. mar 2014 Jeg ville bare afmelde den og så genindregistrere den, det koster uanset hvad du gør 590 kr. og så kan du kører videre samme dag med ny nummerplade.

• #5   24. mar 2014 Men kan jeg nå at få den nye nummerplade?

• #6   24. mar 2014 Ja du burte da bare kunne få udleveret en ny plade, når den gamle er meldt stjålet...

• #8   24. mar 2014 Jeg får at vide af skat at jeg kan henvende mig hos, for eksempel A Inspektion Bilsyn i Helsingør, for at hente en plade når jeg har afmeldt den gamle hos skat!
    Så længe jeg har en bekræftelse med på hvor min gamle plade er afmeldt og jeg har en registreringsattest med!
    Har i prøvet sådan noget før?
    Jeg håber lidt det kan lade sig gøre da jeg bor i Helsingør og ikke ORKER at tage hele vejen til Høje-Taastrup for at hente en plade.

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 20
    #9   24. mar 2014 Når du skal afmelde den uden og have pladen, skal det gøres ved skat. Synshallerne må ikke afmelde uden og modtage en plade.

Men er den afmeldt ved skat er det bare og køre til en nummerplade operatør ja. smiley

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 20
    #10   24. mar 2014 Og husk selvfølgelig din reg. attest.

• #11   24. mar 2014 Svedigt! Tak Rasmus R. Så kommer jeg ud og kører i morgen tidlig! smiley

• #12   24. mar 2014 Du skal dog lige være OBS på dette:

Køretøjer fritaget for periodisk syn
    Mister du dine nummerplader til et køretøj, der ikke er omfattet af periodesyn, f.eks. en motorcykel, påhængs- eller campingvogn kan du:

1) Afmelde køretøjet og købe nye nummerplader hos nummerpladeoperatør:

Er køretøjet mere end fem år gammelt, skal køretøjet muligvis synes og godkendes først. Du skal købe prøvemærker for at kunne køre til syn.

2) Afmelde køretøjet og købe nye nummerplader hos SKAT:

Skal køretøjet have samme ejere/brugere, og ønsker du at undgå syn, kan du møde op i et af SKATs motorcentre for at afmelde de bortkomne nummerplader og købe nye. Det skal foregå i samme ekspedition.

http://skat.dk/SKAT.aspx?oId=2089622&vId=0&lang=DA

• #13   25. mar 2014 Okay. Meget rart at vide! Tak!

Kommentér på:
Stjålet nummerplade!

Annonce