Stjålet nummerplade! Stjålet nummerplade!
Jeg VED der kører en klovn rundt i Helsingør og omegn, med MIN nummerplade! Svinet har stjålet pladen lørdag eftermiddag mellem 1 og 4.
Straks efter jeg fik ud af det, ringede jeg til politiet for at hører om jeg havde fået dem klippet af skat (af en eller uransalig årsag eftersom jeg har betalt min afgift) eller om jeg skulle melde et tyveri!
Politiet har intet hørt fra skat så det var ikke dem, den er blevet stjålet simpelthen!
Ugen op til i lørdags, brugte jeg 4 dage i sommerhus på at gå at sætte dyret i stand og gøre den sommerklar. Og så kommer den kæmpe kødklovn og negler min plade!
En besked til idioten derude, den ER meldt stjålet! Jeg har informeret Helsingør politikreds og københavns samt hillerøds. God tur!
Jeg vil lige dele det med jer for at gøre jer obs. på at der altså er nogle stykker der ude som negler plader til tyveri af benzin eller turen til bakken den 27-03 eller bare fordi de er vold naive og tror at det nok ikke bliver opdaget at de kører med en stjålet plade.
Hvis nogen af jer ser den i Helsingør eller omegn (eller andre steder) så giv en besked - tak!
Har i nogle forslag til hvad jeg ellers kan gøre så meld endelig ud!
Nummerpladen hedder AC 71 803 og den ER meldt stjålet hos politiet og skat. Så den kan ikke bruges til noget!
Pas på der ude drenge. Vi ses på torsdag!
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 206
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 148
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 187
feb 2008
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.076
feb 2008
Så længe jeg har en bekræftelse med på hvor min gamle plade er afmeldt og jeg har en registreringsattest med!
Har i prøvet sådan noget før?
Jeg håber lidt det kan lade sig gøre da jeg bor i Helsingør og ikke ORKER at tage hele vejen til Høje-Taastrup for at hente en plade.
jun 2013
Følger: 1 Svar: 20
Men er den afmeldt ved skat er det bare og køre til en nummerplade operatør ja.
jun 2013
Følger: 1 Svar: 20
feb 2008
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
Køretøjer fritaget for periodisk syn
Mister du dine nummerplader til et køretøj, der ikke er omfattet af periodesyn, f.eks. en motorcykel, påhængs- eller campingvogn kan du:
1) Afmelde køretøjet og købe nye nummerplader hos nummerpladeoperatør:
Er køretøjet mere end fem år gammelt, skal køretøjet muligvis synes og godkendes først. Du skal købe prøvemærker for at kunne køre til syn.
2) Afmelde køretøjet og købe nye nummerplader hos SKAT:
Skal køretøjet have samme ejere/brugere, og ønsker du at undgå syn, kan du møde op i et af SKATs motorcentre for at afmelde de bortkomne nummerplader og købe nye. Det skal foregå i samme ekspedition.
http://skat.dk/SKAT.aspx?oId=2089622&vId=0&lang=DA
feb 2008
Stjålet nummerplade!