{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Køb af Suzuki GSX R 750 eller Kawa ZXR 750?? {{forumTopicSubject}}

Jeg står måske overfor at købe en af ovenstående. Den ene har kørt 80 K og den anden (ZXR) har kørt 45. De ser begge velholdete ud og jeg skal selvfølgelig prøve en tur og se dem efter sømmene.
Nogle gode råd om hvad man skal være opmærksom på?? Selvfølgelig oliespild o.l. men skal man være bekymret for GSX'ens mange KM??
Der er 7 kilo til forskel i prisen og GSX'en er fra '88 og Kawaen er fra '95.
Håber nogen gider hjælpe lidt her.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Suzuki GSX R 750 eller Kawa ZXR 750??
  • #1   30. apr 2012 kawaen helt sikkert færre km og meget federe

• #2   30. apr 2012 Kawa'en er jo 7 år nyere så det burde give sig selv hvilken en du skal vælge:)

• #3   30. apr 2012 Ja det burde give sig selv:) Den du bedst kan lide at køre på..
    Hvis fornøjelsen er ens ville jeg også vælge kawa.

• #4   30. apr 2012 Det siger jo lidt sig selv. Jo færre km jo bedrer, og nyere modeller er også klart mere opdateret. både med ydelse og vægt. Der sker altså meget på 7 år i mc-verdnen. Hvis du er ude efter en zxr så har jeg en til salg. smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #5   30. apr 2012 DE 7 år skete der meget.

Klart kawa'en - forudsat den står mål med de kørte kilometer. Det er langt fra unormalt at så gamle cykler er spolet retur på tælleren...

• #6   30. apr 2012 da helt klart den kavasaki, ( hvis den altså er grøn ) he he
    i den mere avorlige ende, har jeg hørt at kavasaki, zxr har det med at smid toppen, ved omkring 70.000 km min havde kørt 62.000 km og havde lige fået skiftet top, da jeg købte den, , og den har ikke fejlet en skid siden jeg fik den for ca 4 år siden, køre perfekt.. mvh hc

• #7   1. maj 2012 Hmm, nu har ham der havde Kawa'en til salg ombestemt sig så jeg kigger igen på GSX R'en.. Nogle der har erfaringer med ting der skal ha særlig opmærksomhed på denne model ??

Ellers har jeg kig på en Yamaha, FZR, 600 ccm, '93 som også ser flot ud..

Kigger i det hele taget efter en ordentlig sportcykel på 600-1000 kubik med en maxpris omkring de 25-27 stykker..
    Hvis nogen har noget de vil af med ,evt bytte til en nysynet Yamaha XTZ 660 (uden afgift), så sig gerne til.. smiley

Mvh Lars

• #8   1. maj 2012 he he .. kan nu godt forstå han ikke ville af med sin kava.. mvh hc

Kommentér på:
Køb af Suzuki GSX R 750 eller Kawa ZXR 750??

Annonce