{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

jan H
jan H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Motor cykler {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal snart til at kigge på motor cykel men er lidt i tvivl,
synes den Yamaha YZF-R125 er den flotteste men har os kigget på en Kawasaki 250R og en Honda CBR125 men hvilken en vil i ha valgt som start cykel?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor cykler
  • #1   8. maj 2012 ingen af dem.... køb en sv650s... dem kan du få billigt nu om dage....

• #2   8. maj 2012 Ingen af de tre, men af de tre ville jeg vælge 250R'en smiley

Lidt af en kliche efter hånden men kik på let brugte Er6'ere. De kan købes for under 50.000 nu den nye model er kommet ud, og med masser af ekstra udstyr og du kan sikkert enda finde en der er droslet til 34 heste smiley

Ja eller sv'eren er også fin!

• #3   8. maj 2012 Køb den du synes bedst om, og som du kan betale forsikringen på. Købte selv en GN 250, da jeg ikke havde råd til at betale forsikringen på de store maskiner.
    Forsikringen er nemlig IKKE billig til unge mennesker, selvom nogen måske vil påstå det modsatte.

• #4   8. maj 2012 af de 3 ville jeg vælge kwarkasakien, det er nok den du bliver sidst træt af, med de valgmuligheder. Men som de andre siger hør forsikringen før køb, og har du råd kan der være god fornuft i at drosle en ex.600 og så kører vidre på den samme når den må få alle HK igen. Men hør forsikringen før du køber

• Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 67
    #5   8. maj 2012 Suzuki GS 500 (E) er super pålidelig, billig i forsikring (3500kr. om året for en 19 årig), og kan nemt drosles.

• jan H
    jan H Tilmeldt:
    maj 2012

#6   8. maj 2012 kan man få sådan en YZF-R125 til at blive lige så hurtig i fart og optræk på 34HK og 25 KW så den stadigvæk er lovlig?

Tak for hjælpen alle sammen er meget taknemlig smiley

• jan H
    jan H Tilmeldt:
    maj 2012

#7   8. maj 2012 er det ikke dyrt og få en MC Droslet ned?

• #9   8. maj 2012 du må kun effektforøge med 20%. En mc kan ikke betale sig tune, man køber en større, potter, powercommander øger bare kørbarheden og giver et par HK, slet ikke det du leder efter på sådan en 125'er. Det koster typisk 1500kr for et droslings kit + montering

• jan H
    jan H Tilmeldt:
    maj 2012

#10   8. maj 2012 okay tak mvh. jan.

Kommentér på:
Motor cykler

Annonce