Udstødning Tyskland!!! Udstødning Tyskland!!!
Er der nogen her inde fra der i Tyskland har haft problemer med udstødninger der ikke er E mærket på nyer mcer hvor det jo lovkrav?
Jeg har hørt mange historier, hvor de har taget folks udstøninger, og givet kørselsforbud indtil den er lovlig men hvad er virkelighed?????
Og kan de ikke kun gøre det mod en tysker? og ikke en dansker, da en dansk indreg mc jo skal opfylde danske krav.
Jeg skal til Super Rally sidst på måneden, hvor politiet jo forventes at være massivt til stede, men vil meget gerne slippe for at skulle skifte til org udstødning, da den så også skal mabbes om mm.
Søger nogen der har konkret erfaring med dette..
mvh. Søren
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
okt 2007
Følger: 61 Følgere: 48 MC-er: 8 Emner: 153 Svar: 679
Har lige været der ned , jeg har været der nede 3 gange i maj sammen med 18 -20 andre
vi har ikke haft nogle problemer med det , baredu sørger for at den ikke larmer for meget ,,,,,,,,
apr 2004
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 146
Men søger nogen med konkret erfaring, og ikke nogen der tror de ved noget eller nogen der kan læse op fra en paragraf, og det har jeg ikke fundet i FORUM!
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 773
E mærket udstødning - og hvis din akra, bos, LeoVince etc.. er med db killer, så sidder denne i, og den er også med E mrk.
apr 2004
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 146
Min er et komplet anlæg fra Supertrapp, hvor katten er fjernet, og det "må" man jo heller ikke, men den larmer ikke så meget.
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 773
På min Akra er der ved selve udgangen et E mrk. og du vil finde sådan et, på 9.9 af 10 af alle "mærke vare" udstødninger der sælges her i EU, med mindre du har kørt rundt med noget, der var beregnet til bane brug
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.792
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.276
De stoppede ham dog alligevel lidt senere for at tjekke kørekort, og det var der de fortalte at grunden til de kørte så tæt på var for at se om de var monteret, men de syntes dog alligevel den larmede lige rigeligt, men han fik lov at køre videre uden bøde osv.
Udstødning Tyskland!!!