{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.213 visninger | Oprettet:

Baglygte med integreret blinklys.. {{forumTopicSubject}}

Hej derude..
Har lige monteret en baglygte med integreret blinklys på min Kawa og jeg ved godt det ikke er lovligt og alt det der, men det der fedt ud.....
Er der nogle der har erfaringer med ordensmagten ang. dette..
Har hørt fra andre at det ikke er noget problem..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baglygte med integreret blinklys..
  • #1   21. maj 2012 jeg har aldrig hørt om nogen som er blevet kaldt til syn pga blink ni baglys

  • #3   21. maj 2012 Jeg har kørt med det et par sæsoner uden problemer, men den faldt igennem til syn.

    Det afhænger meget af betjenten - langt de fleste gade-betjente aner ikke at det er ulovligt (og er også hamrende ligeglade), men hvis du kører lige foran en bare lidt emsig færdsels-betjent, tør jeg næsten garantere at han hiver dig ind for det, og så ryger du til syn.


  • #4   21. maj 2012 jeg har heller ikke hørt om bøden i den sammenhæng, dog fik jeg en løftet pegefinger da jeg havde det på min sv...

    når det så er sagt er det en rigtig dårlig ide... ja det ser fint ud uden...

    men men... der er meget svært at se, og har været ved at køre op i røven af en med det monteret, og tvivler på at biler har nemmere ved at se det...

    kan ikke anbefale det, design over sikkerhed.. smiley


  • #5   21. maj 2012 Kørte også med det i en del år.
    Men var der en bil tæt på når jeg skulle dreje brugte jeg nu træde cykel metoden med en arm ude.


  • #6   21. maj 2012 det går man ikke så højt op i... men ja er ikke lovligt da det kan være sværet og se hvilken side man blinker til... det er et antan cm der skal være mellem blinklysene der ikke bliver overholdt... men der er jo så meget man ikke må

  • #7   21. maj 2012 om man har bitte små blinklys ved siden af nr.pladen ell de sidder integrert i baglygte, tror jeg er fifty fifty. med hensyn til at blive set.
    Men en "mådter fogger" blinklys årg. 85. Den kan sikkert ses bedere end en integrert. smiler


  • #8   21. maj 2012 Enig med Nicky!

  • #9   22. maj 2012 jesper w

    er blevet stoppet af politiet en gang fordi de ikke mente jeg blinkede i et kryds. da jeg blev stoppet ville de lige tjekke om alle blik virkede, og hørte ikke en lyd fra dem ang, de var integreret. Men bliver du stoppet af en mcbetjent så forvent en bøde og en advarsel.


  • #10   22. maj 2012 Kan godt være det ser sejt ud.

    Men jeg har kørt bag folk på MC, med integreret blinklys, og når der bremses, og samtidigt med blinkes er det IKKE særligt synligt. :o((((

    Så ja jeg ville måske også montere det, men KUN som suplement til de eksisterende, for at have ekstra signaler bagud, så man ikke bliver kørt op i.


  • #11   22. maj 2012 Tak for de mange svar.. Jeg vil lægge en lille video på min side så i kan se det.. Jeg mener nu det er rimeligt tydeligt, selvom det er en lille baglygte.. Så kan i jo lige smide en stemme, nu i er der afligevel..
    God sommer til "y`all"..

    Ps. Skal nok lige melde hvis jeg bliver irettesat af de sorte mænd(m/k)!!


  • #12   22. maj 2012 Jesper når man ser din video så ser det ud til det røde også blinker. så kan det godt virke ret forvirende. blinker det røde også lidt eller er det bare mig ?

Kommentér på:
Baglygte med integreret blinklys..

Annonce