Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dl 1000 eller xl 1000 varadero
  • #1   5. jun 2012 jeg vil skide gerne eje begge to god jagt

• #2   5. jun 2012 Jeg ville nappe Honda'en til hver en tid. Men jeg er selvfølgelig også generelt svært glad for Honda...

• #3   5. jun 2012 Suzuki stoppede produktionen af den store V-Strom i '07 eller '08, så den bliver svært at finde nyere end det.
    Men dit valg må komme an på en prøvetur, for de minder egentlig meget om hinanden. Det er store sofa-allroadere med motorer taget fra de respektive producenters sports-V2'ere. Det er ikke de store svagheder ved nogen af modellerne bortset fra Suzuki'en, der havde problemer med den hydrauliske kobling på de tidlige modeller.
    V-Strom'en har en bedre motor og sjovere køreegenskaber end Varaderoen, men det er i småtingsafdelingen og dens "alternative" design skræmmer en del.
    Kiggede jeg efter allroadere i den prisklasse (omkring 100k) ville jeg dog helt klart kigge efter den lille V-Strom, da den imo kører langt bedre - mere sjov, mindre sofa - eller Kawasaki Versys. Alternativt den nye V-Strom som jeg desværre endnu ikke har prøvet.
    Jeg ville kun vælge liter-allroaderne, hvis jeg ofte skulle på lang ferie med fruen bagpå - der kommer de store motorer først til deres ret.

• #4   5. jun 2012 Største ulempe ved hondaen er det høje benzinforbrug. Ca 15km/l er sådan set det bedste man kan forvente.

Jeg ville gå efter en aprilia caponord i den klasse, eller cagiva navigator der kører med tl1000 motoren.

• #5   5. jun 2012 jeg kender ikke hondaen men ved at dl 1000 er lidt for vild for de fleste og 650 er mere passene og en super skøn maskine

• #6   5. jun 2012 Har dl 1000 ... er vild med den.... er bare lidt lang i 6 gear

• #7   6. jun 2012 Tak skal i have rart med svar Jeg syntes nu også dl 1000 er fed da den har 2 dæmper hvor 650 kun 1 ved godt det er en bakatel
    Jeg har tidliger kørt Kawa zzr 1100D og suzuki gsx 1400
    jeg kan ikke lige blive enig med mig selv om jeg vil blive træt af en dl 1000 eller en xl for den sags skyld men mit budget siger 100 K og ikke mere

• #8   6. jun 2012 Må lige sige jeg har haft kig på en fjr 1300 årgang 2002 med 80000 på kloken er gået lidt bordt fra den da ældre model og lidt mange km på klokken

• #9   9. jun 2012 Nogen der ved noget om dette her
    hvis du tager en dl 1000 og en xl 1000
    og montere powercommander på dem begge hvilken har så metest bundtræk og flest hk
    jeg er næsten sikker på mit valg falder på en xl 1000 men lige det sidste nogen der evt har diagram fra dem på test bænken

• #10   9. jun 2012 Ingen af dem har bundtræk, som en stor 4-cyl. Selv med en pc skal en stor V2'er gerne over 3000 o/min, før de trækker rent. De vil begge ligge på knap 100 hk.
    Hvordan var de så at køre og kunne du mærke Varaderoen væsentligt højere vægt i forhold til V-Strom'en?

• #11   9. jun 2012 Hej Jeppe

Jeg syntes ikke de har den store vægt forskel xl 1000 er også meget elegant på de små veje
    Det jeg har gået lidt ud fra er Honda,en har abs og dual break og så tror jeg også honda har en lidt bedre brugt pris
    Jeg blev frarådet det med power commander og andre dæmper på sådan en model hvad er jeres mening om det ville i montere power commander på en honda xl 1000 som jeg lige har købt glæder mig mere som en lille dreng til på mandag da skal den trille hjem til mig smiley

• #12   9. jun 2012 Tillykke med den nye maskine og jeg kun godt forstå at du vælger en motorcykel med ABS. Jeg vil aldrig selv købe en motorcykel uden.
    Jeg har desværre ingen erfaring med PC.

• #13   9. jun 2012 Takker Jeppe håber sørme man bliver glad for den

• #14   16. jun 2012 Nogen der kan hjælpe jeg har ledt over alt og sapet flere timer
    jeg kan ikke finde noget på hvor meget mere efekt min kværn vil få med monteret pc og andre dæmper

• #15   16. jun 2012 Har du prøvet at spørge herinde:

http://www.honda-allroad.dk/phpBB2/index.php

• #16   16. jun 2012 Takker er ved at prøve den

Kommentér på:
Dl 1000 eller xl 1000 varadero

Annonce