986 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

KTM 990 SMT godt eller skidt ??? KTM 990 SMT godt eller skidt ???

??? KTM 990 SMT er der ikke solgt så mange af jo , men synes den er ganske fin og tror den er pisse sjovt stykke legetøj som kan det meste.

Men er der nogen som har haft den/ejet den som kan fortælle mere om denne, råd, +/- inden jeg evt beslutter mig for at skulle prøve den

har tidligere ejet Suzuki dl 1000, Ducati Multistrada 1000, og tænker den er mest som duccen og den giver total køreglæde sådan 1 jo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KTM 990 SMT godt eller skidt ???
  • #1   26. sep 2014 advrider.com kan du få svar på alt vrdr. denne model..

• #2   26. sep 2014 Jeg tror ikke, at der er solgt mere end en håndfuld i Danmark, så jeg ville også søge fora udenlands. Jeg har kun prøvet en lille tur ved et åbent hus arrangement, og der blev jeg hurtigt forelsket i den lækre SMT. Kig også på den mere hard core 990 SMR, men den er der om muligt nok endnu færre af i Danmark. 990 Adventure - hvis du ikke har prøvet den - kører altså også rigtig godt på asfalt smiley

• #3   26. sep 2014 Har en engelsk makker som har sådan en, han er vildt glad for den, men den bruger meget benzin, uanset hvordan man kører på den, ca 13 km/l som bedste.

Kommentér på:
KTM 990 SMT godt eller skidt ???

Annonce