Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jyllandsringen.
  • #2   12. jun 2012 Jeg var der nede søndag - 200 kr for at se meget lidt shops og lidt ræs i lorte vejr!

Ikke så meget at sige smiley

• #3   12. jun 2012 lorte vejr... men hold da op nogle fede ræs søndag !!!

• #5   12. jun 2012 Jep der var en del der røg af. Lavede selv en meget fin highsider!

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #6   12. jun 2012 Ja det var for mandfolk, man imponeres over de regndæk. Hvem var det som speakede med Søndag, det hævede niveauet voldsomt, han vidste noget og fulgte med, ham der Ole et eller andet er da dum som et brædt, hvordan er han egentlig blevet speaker i første omgang, må da have købt sig et sæde..

• #7   12. jun 2012 Ham der var ekstra speaker om søndagen er Ole Gram. Han har selv kørt race i mange år og kender mange af kørerne.

• #8   12. jun 2012 Var dernede lørdag. Synes "prøv mc uden kørekort" var et stort hit, men vejret gjorde det hele surt. Speaker var der ikke meget af lørdag, der var faktisk ingen information overhovedet, hvilket jeg synes var ret dårligt, da pulikum ikk anede hvad der foregik med de store pauser.
    Jeg synes selv arragemantet var bedre sidste år, selvom jeg tror der var flere dernede lørdag i år i regn, end sidste års lørdag i kanon vejr

@Lone. Der var altså også publikums rullefelt i pit området

• #9   12. jun 2012 Desværre igen igen en dundrende fiasko målt udfra antal publikum - længere er den ikke !
    Ja gu var der lidt "shops" nede bagved, men de var - med al respekt - lette at gå igennem.
    Om jeg fatter, at imp. der i den grad tuder over manglende omsætning mv. i hele branchen, ikke "købte" hele arr., og delte + 25000 bilet'er ud til højre og venstre, og dermed bragte lidt liv ind i branchen, istedet for som nu - at der bedes om 200.- for ret beset en temmelig tynd kop kaffe..vejret spillede slvf. ind, men jeg kunne selv kun være der lør., og så er det sq.. i mine øjne Låsby Svendsen logik, at du skal købe billet til hele weekenden............
    Mht. racet. ja for hel... der blev sat noget plast og fodhvilere til, for ikke tale om Rookie 600 styrtet for enden af langsiden om lørdagen, det var edern... godt at se Jæger på benene med det samme, for der var sq.. fart på der da det gik galt...

• #10   12. jun 2012 hvem af jæger brødrene styrtede ?? og hvem vandt i rookie 600 klassen ?

• #11   12. jun 2012 Hej.

Syntes egentlig arrangementet var ok, jeg kom selv lidt over middag begge dage, så der var løb og se på hele tiden, hvilket var hovedårsagen til at jeg kom, selvom vejret var lidt ringe så var løbene ret spændende og se, der var mange gode fights i næsten alle løb smiley og når der lige var pause eller gokarts, kunne man gå en tur rundt i pitten og kigge på cykler og stumper, man gør sig selv en tjeneste ved at gå over på den modsatte side af banen og kigge på syntes jeg smiley Lørdag aften var der live musik og øl i baren, jeg blev selv til omkring midnat fordi jeg faldt i snak med et par stykker som skulle overnatte i telt, bandet spillede godt, og dem der var med holdt da en fest smiley Jeg tager i hvert fald derud igen næste år smiley

Mvh. Mathias

• #12   13. jun 2012 Tak for info. Skide ærgeligt med det dårlige vejr. Jeg havede glædet mig til at skulle derop, Men jeg kan høre at jeg ikke har misset så meget så. Thx.

• #13   13. jun 2012 Tror der var flere til deres åbent hus her :
    http://svendborgmc.dk/ at dømme ud fra video og foto http://svendborgmc.dk/aringbent-hus-2012.html

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #14   13. jun 2012 Ja det er ham jeg mener, virkelig god, folk livede helt op da han kom til. Så ud med den faste speaker, han kan kun sige øøh, jeg og mig.

• #15   13. jun 2012 Rigtig fedt arrangement ! Tog bilen, men alligevel fedt - kommer helt klart næste år smiley

Kommentér på:
Jyllandsringen.

Annonce